*tybber* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Skal se på Grey`s anatomy spesialen som går på tv nå, så jeg logger av msn. Godkjenner deg i morgen, hvis du har lagt meg til! )
*Urolig* Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 ok ) jeg la deg til jeg Blir koslig å bli bedre kjemt med deg
*tybber* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Har ikke fått at du har lagt meg til jeg.. Kanskje jeg får det i morgen! ) Nå er det natta her. Stooor dag i morgen! ;o)
*tybber* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Det har fortsatt ikke kommet opp at du har lagt meg til msn.. Hmm.. Noe rart her..
*Urolig* Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 er det ikke komt opp enda?? [email protected] ? hm...rart.. Masse lykke til idag!!!! tenker på deg:)
*tybber* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Ikke Johansen! [email protected] Håper det går nå da! *hihi*
*Urolig* Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 ååå..nå såg jeg innlegget.. hihi...har lagt deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå