Gå til innhold

Skikkelig dårlig form i kveld.... : (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen har beveget seg masse, gnuret seg ned i bekkenet så det gjør vondt og oppi ribbeina og magesekken så jeg blir kvalm. Orket en liten porsjon middag og etter det har jeg stort sett ligget eller bare sittet i sofaen og stønnet. Ikke helt sikker på om det skal komme den ene eller den andre veien, men har foreløpig klart meg med bare å tisse når jeg har vært på badet (sånn ca 347 ganger i kveld....). Det er akkurat 6 uker igjen til UL-termin, men jeg håper, og tror, at babyen vil komme ut før! ¤krysser fingrene¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen... Han er livlig inni der! Men er ikke dårlig i magen da. Men kynnerne er heftige, mensmurringene hele tiden og ryggen verker litt. Hjelper vel ikke å vaske hele leiligheta da men måtte bare... (og fikk kjeft fra samboer da han kom hjem.) Drevet med småoppussing i helgen og da blir det møkkete.

Vel, vi får bare holde ut, den lille kommer når han kommer. :) 3 1/2 uke igjen her. Hvem vet, kan jo bli 5...

Skrevet

Beskriver vel godt kvelden min og det der Hermelina. Har vaska yttergang, stue og bad og det hjalp vel ikke mye.

Forkjøla med litt feber og potte tett nese itilegg da =)

Har term 23 des, så er ikke langt unna din term heller.

Skikkelig vondt overalt føler jeg. Og syns ikke jeg gjør annet enn å klage, selv om jeg ikke sier så mye høyt da..

Må tisse hver gang han gjør en bevegelse så 347 er nok et bra tall ja.

Turner rundt mer en noen gang gjør han også..

Skrevet

hmm...hørtes ut som det var meg du beskreiv der..Sukk..ikke bare bare det her..men men..

Hatt noen sånne dager i det siste jeg også...

Toalettpapirforbruket har steget med 98 % her de siste mnd...:)

Skrevet

Håpa formen din e bedre i dag... min va heller ikke nå særli i går kveld... men e nu kommen sæ litt tel i dag...

Skal snart fær tel lægen på kontroll... :D

Skrevet

åhh det e så slit det her...Har ondt overalt...

Skrevet

Det er godt man ikke er alene om å ha det miserabelt!!! : )

Er heldigvis bedre i dag og har faktisk reist inn på Blindern for å gjøre en innsats på masteren! Og så blir det bim-treff på Lillestrøm i ettermiddag, så krysser jo bare fingrene for at formen holder seg nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...