ludvig Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, jenter En liten rapport fra meg. Jeg er nå kommet i uke 11, kvalm innimellom, men ikke like intenst som før. Trettheten er på retur, og jeg merker dagene blir lettere. Nå nærmer jeg meg den tiden som er så rar. Man har ikke mage og mindre plager, det er da man ser frem til å komme på UL. "hemmeligheten" er blitt offentlig, folk er veldig positive, men det som jeg merker er at alle har lyst å prate, mens jeg ikke er så interessert. Det er litt sånn min greie en stund til. Ungene har visst det et par uker. Jenta ble veldig glad, mens gutten er mer avventende. Men det er ikke så rart, han begynner å bli stor (11 år). Jeg har ikke gitt lyd fra meg på en stund fordi det jeg synes det er trist med alle som det ikke går greit med her inne, og synes nesten at mine småproblemer ble litt for trivielle. Det er jo ikke kjekt når man ikke får det til at andre bare durer gjennom uten problemer. Jeg har selv opplevd å miste og synes det var tungt. Og jeg føler veldig med de som strever med å bli gravid og beholde. Det er noen av de på jobben og og det er fortvilet for dem. Og så kommer jeg, gravid for tredje gang på tolv år. Men, gravid er jeg og kjekt er det. Og livet går sin gang, mens livet i magen vokser.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6974360-uke-11-og-formen-er-svingende/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå