Gå til innhold

Ingen tante å se...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her...tror jeg ogsaa er to dager over, og her er ingen mens. Heller ingen imponerende tester... Noen supersvake og noen blanke/negative i helgen. Tenker jeg tester i morgen tidlig tirsdag og saa kanskje torsdag. Huff av meg, forstaar GODT at de som har holdt paa en stund blir ganske saa oppgitt, det tar paa, til aa med aa vaere i tidlige proeveperioder.

I dag er det mandagskveld, og tanta er ennda ikke observert. Måtte jo sef. teste i dag, selv om jeg tenkte å vente til i morgen. Den var negativ.... Har fortsatt vondt i korsryggen og litt stikkinger i livmora, som jeg har hatt helt siden EL. Skal nå vente til onsdag med å teste, og blir den negativ skal jeg gå til legesenteret med urinprøve....

Annonse

Jeg hadde IKM på torsdag og har ikke sett henne enda.

Har hatt mensmurringer siden EL, men ingenting som kommer.

Har 3 BLANKT negative tester også. :(

Alltid like kjiipt !!

Lykke til til dere andre "testere"

Håper virkelig det klaffer for dere !! :)

Klemmer fra

Tre, fire dager over IKM og ingen tanter her heller. Har forresten gitt opp billigtester, og er naa bare paa CB. Jeg tror uansett det er greit aa holde seg til et merke samme om de er billige eller dyre, saa vet man i hvert fall hva man sammenligner med. Jeg forsetter aa faa disse supersvake strekene/kryssene med CB og saa faar jeg blankt paa billigere tester. Jeg er aldri sen med TR, saa er ikke ting i rute om en uke, gaar jeg til legen tenker jeg, og sjekker der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...