Kissamor Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Dette er en koslig side syns jeg :-)! Veldig mange stolte, gode mammaer som viser kjempeinteresse for barnet sitt sin utvikling! Jeg syns det er topp! Er i tvil om saa mange av barna er begavede, saann i reell forstand, men det er et godt tegn at saa mange mammaer syns det!! Jeg har ogsaa en saann liten 'begavet' en og syns hun er flinkest i alle sammenhenger, vel nesten... Her om dagen, i aapen bhg, satt vi og skulle pusle litt. Min jente er 22 mndr. Jeg hadde funnet et Mummipuslespill for hun ELSKER Mummi og synger Mummisangen hele dagen. Vel, dette var et puslespill for litt stoerre unger, men jeg lot henne proeve seg. Gjett hvem som, uten aa noele et sekund, satt alle brikkene paa rett plass!! Det var ikke lett for jeg puslet samme spill med en 3 aaring etterpaa og han klarte det ikke i det hele tatt. Da var jeg stolt!! Hun har brukt DVD spilleren vaar siden hun var 14 mndr. uten aa oedelegge noe... Har mang en gang kommet inn i stuen og hun har sittet der da, og sett paa barnefilm. Dvs slaatt paa DVD spilleren, aapnet luken og satt inn en dvd av eget valg helt selv... Vi har ledd godt og forundret av dette mange ganger! Men dukkene hun tegner, er bare en masse streker. Selv om hun vet fargene. Saa jeg tror hun er helt normal, men hun gjoer sin mamma og pappa stolt det er sikkert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6974304-egentlig-en-side-for-stolte-mammaer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå