tusii Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hei igjen.. Etter jeg fant dressjakkene fikk jeg jo helt dilla her..hehe:) Spekulerer fortsatt om det her passet mitt. Kan du prøve å se en gang til på det ? Får du fortsatt opp en skrivepult og en skuff? Ser du evt noe annet i det rommet ? f.060881.
tusii Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 uff... dette er virkelig vanskelig.. Har jo såå lyst til å finne det, men er litt rådløs om hvir jeg skal lete. Har ikke så mange rom her vi bor og på det rommet jeg bruker minst har jeg letet i skuffene, men ikke funnet noe dær. Kan det være at det ligger i en daglivarepose sammen med noe annet ?
Twig Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Ja, tror det.. får opp noe lisser, brune.. virker som det er "lagret" vekk
tusii Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 oi da.. da kan dette bli veldig vanskeig tror jeg... kan du se om det ligger her jeg bor nå ? Føler du enda den skrivepulten ?
Twig Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Ja om ikke skrivepult, så er det noe i furu
tusii Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 hmm... tenker så d knaker her !! kan det være en kommode eller noe sånnt ? Ligger det andre ting ilag me passet ?
Twig Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Ja kan være kommode.. ser de skolissene altså.. og papirer
tusii Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2006 akkurat ja.. men du tror altså at det ligger i mitt hus en plass da ? Du aner ikke hvor mye jeg har leita
Twig Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Jeg vet ikke.. men jeg ser kun dette rommet
tusii Skrevet 6. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2006 Uff så jeg maser på deg nå .. kan du føle noe om rommet er kaldt ? Mørkt ? har gådd gjennom masse papirer og skuffer, men ikke funnet det til nå. Klem
Twig Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Nei, jeg føler ingenting mer egentlig.. vanskelig å se
tusii Skrevet 6. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2006 Okei. Takker så mye for hjelpa på denne tråen ! Skal lete enda mer. Er ikke den som gir meg så lett , hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå