Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Jenta vår i magen har endelig fått et navn, nå gjenstår bare mellomnavnet? Det står mellom: -Pubes -Condylom -Scrotum -Flatulens *Pliiis, rangere disse for oss?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har ikke noe forslag til mellomnavn, men håper hun får en bror en gang. Han kan dere kalle Fallos. Og så tror jeg at Scrotum er et mer passende mellomnavn til broren. Passer ikke så fint på jenter, syns jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 hehehehe! ja, sånn oppleves det i ny og ne når man tar stilling til de seriøse navnforslagene også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #4 Del Skrevet 7. november 2006 Puh, nå puster jeg lettet ut. Stakkars jente, dette må jeg avverge var reaksjonen på overskriften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #5 Del Skrevet 8. november 2006 Vel ikke alle kan være like heldige med navnet...hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Vulva Flatulens er jettefint! Litt luft i høna Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix&Lurifax Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Dere har ikke vurdert Clamydia da? Fin svjung over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå