sept07+okt12 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg venter mensen neste lørdag. Hadde sex for ca en time siden, også når jeg gikk på do nå nettopp og det var noe lyse rosa på papiret!!! kan det være at jeg har mistet eller at det er festningsblødinger????? Hver gang etter at jeg har hatt sex gjennom denne eggeløsningen har jeg ligget på ryggen med rompa høyt i hværet.... hjelp trenger svar for og få roet meg ned....
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 ro deg ned. det tar fem dager fra egget blir befruktet til det fester seg. ta en gravi-test rett før og helst etter ventet mens.
Mizz-Lene Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Så kjapt går det ikke. For din egen del bør du prøve å ta det med ro og vente til rundt de tidene du venter mens. Har den ikke kommet til etter neste helg kan du ta en test. Vi har prøvd i snart to og et halvt år. Håper ikke dere må vente like lenge, men barn kan ikke bestilles. Det beste er å ta det med ro å ha tålmodighet for ens egen del. Da slipper du mange av de skuffelsene vi har hatt.. Masse lykke til i prøvingen.
SommerMini_Juli08 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei. Du burde surfe litt på nett om fakta anngående svangerskap :-) Så slipper du og lure unødig, på ting som ikke er sannsynlig. Lykketil vidre. :-)
sept07+okt12 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 jeg har mistet to ganger i løpet av ett år, så jeg burde egentlig ikke tenke så my på det som dere sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå