hønsemor Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg har født en gang før og da startet fødselen med at jeg begynte å blø. Nå lurer jeg på hvordan denne fødselene skal starte. Jeg har 15 dager til termin og har hatt mensmurringer i mage og rygg som kommer og går i to uker nå. Og så har jeg hatt endel kynnere. Noen vonde innimellom faktisk. Det er veldig spennende og veldig frustrerende å ikke vite hvordan det skal starte og ikke minst når det skal starte. Er sånn type som liker å planlegge ting, men dette er jo irriterende langt fra min kontroll... Jaja jeg får bare leve i uvisshet og vente på at noe skal skje.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Å, da er vi to. Tenker og funderer på dette hele dagen, og som kontrollfreak er det utrolig frustrerende :-) Min første fødsel begynte med voldsomme - men uregelmessige - smerter. Det bygget seg ikke opp i intensitet, begynte bare rett på sak. Hver gang jeg får "vondter" tenker jeg NÅ er det i gang, men nei.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå