Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye jeg skal lure på i dag:)

Må jo ha nye truser til renselestiden da. Jeg er fan av boxere og hotpants, men de blir kanskje ikke min beste venn i den tiden. Hvor har dere, eller skal dere kjøpe nye truser? Har kjøpt noen på Kapahl, men de var ikek helt supre da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, jeg brukte jo nettopp boxere og hotpants i "renselsesperioden" fordi de fikk saba-bindene til å sitte så godt :) Funker dårlig med string med de bindene, hehehe :)

Skrevet

Har ikke tenkt på egne truser til dette formålet ffør - hva med å bruke noen gode gamle..:)

Skrevet

Ja det er vel en dårlig kombinasjon:) Kanskje det funker med boxere da:) Få rvel prøve meg frem:)

Skrevet

De gode gamle er forkasta for lenge siden...Før var det stringen som gjaldt, nå boxere:)

Skrevet

et lite tips er uansett å ha noe som ikke strammer. I tiden rett etter fødsel vil en gjerne se fjong ut igjen - men samtidig er kroppen gjerne litt små-øm og det er ikke så dumt med litt komfort genrelt sett :)

Skrevet

Uff ja. Husker at jeg var så uendelig lei av gervideklærne mine sist og kunne knapt vente med å få på meg noe annet, men ingenting passet og det var nedtur å måtte gå i gravideklærne en god stund etterpå også....

Skrevet

Hehe ja det regner jeg med. Men om jeg har en truse som passer meg nå, må det vel gå greit etter fødselen og...eller er jeg helt på bærtur her...?

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Jeg har kjøpt 5 svarte hotpants fra h&m- veeeldig gode å ha på - og greit med svart farge tilfellet lekasje.. så blir det ikke SÅ synlig selv om jeg selvfølgelig skifter sikkert flere ganger om dagen.. :)

Skrevet

Så glad jeg blir når det er flere som mener hotpants kan benyttes:) Jeg kan ikke fordra vanlige truser:)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra noe annet en stringtruser, så jeg gruer meg noe helt forferdelig til det der. Gruer meg nesten mer enn til fødselen.

Skrevet

hehe:) de vanlige trusene er jo helt forferdelige. Men prøv en god hot pants eller boxer. Det er mye bedre enn stringen. Finere å se på også:) Og finner du de rette, vises de ikke gjennom buksa heller:)

Skrevet

jeg fødte for en uke siden og boxere funker som bare det! ;O) mine er fra h&m for en stund siden.

Skrevet

Ellos har en del bra tilbud..

F.eks for de som takler vanlige truser.. 6 pk for 99 kr..

De har også 2-3-4 pk med hotpants, men vet ikke prisen på dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...