trenger å være anonym nå Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Da har jeg vært ute og lett etter min kjære lille schæfer på 4,5 mnd uten hell. Hun har vært borte i 2,5 time nå. Pleier bestandig å gå løs ute, og kommer med en gang vi roper på henne. Både jeg og naboparet har vært ute å lett etter henne. Ringt politiet og meldt henne savnet har jeg også, men de har ikke fått noen tips ifra noen som har sett henne. Her er alt bare sorgen. Sønnen min på 7 vil jo gjerne finne igjen hunden før han legger seg. Veit ikke helt hva jeg skal si til ham, prøver å berolige han med at hun sikkert er hjemme igjen til han våkner opp i morgen tidlig. Men sitter her med klump i halsen, og en dårlig magefølelse. Sambo er borte, og kommer ikke igjen før i morgen. Huff, føler meg helt rådvill jeg..... Er bekmørkt ute, så det er vanskelig å se noe. Vært ute å lett til fots og i bil, men ingen valp å se.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Dette har jeg ikke gjort før... Har selv hatt hund som har vært borte og hvet hvordan det er. Men bor du i et hvit hus har du naboer men ikke tett innpå deg. Skog rundt huset? Tror hunden vil komme hjem av seg selv innen noen timer. Jeg lover ingen ting Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå