Gå til innhold

Juni: Flere av dere som har VANVITTIG matlyst?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Synes det er helt utrolig at jeg ikke veier mer nå enn før jeg ble gravid. Er helt UTSULTET, konstant!

 

Noen dager er jeg vill etter kaker og boller og godterier, og andre dager er det baguetter, brødmat o.l. Er litt slitsomt, må jeg innrømme, når jeg må innom hver eneste 7-eleven/Deli de Luca ute på trilleturene.

 

Men må kanskje bare nyte å kunne dytte innpå nå som jeg ammer og har høyere forbrenning :-D

 

Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!!! Supermatlyst hele tida :-o

 

Tror det må være ammingen!!! Aldri vært sånn før. Skulle gjerne gått ned litt til i vekt jeg da, veier litt mindre enn jeg gjorde det jeg var gravid, men har fortsatt noen få kg mer enn jeg vil ha. Lurer på om jeg ikke kan forvente å ta av mer før ammingen er betraktelig trappet ned. Blir rett og slett aggressiv om jeg ikke får mat da jeg har lyst på for tiden, haha! Og unner meg det med GOD samvittighet etter 9 mndr ekstremkvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. Så godt å høre at det er fler av oss!! Jeg er nemlig sulten støtt! Mer sulten nå enn da jeg var gravid jo!! Alt går ned! Og gudene vet hvor det blir av for jeg legger ikke på meg! *jiiiippi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alt jeg kommer over-med verdens beste samvittighet. Noen fordeler skal det da være med å være melkeprodusent! dersom jeg skulle spist som før ville jeg blitt uthult i løpet av kort tid. Prøver å spise litt kraftig mat med mye proteiner, så jeg holder meg mett en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...