Gå til innhold

Juni: noen som har erfaringer/tenner


JADDAjada

Anbefalte innlegg

 

blir alle barn "umulige" og sutrete når dem får tenner??

jeg tror jeg gruer meg masse til barnet mitt får tenner,

for det virker veldig slitsomt for både mor og barn

 

og det at dem biter i puppen, ser ikke fram til det...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hører at enkelte barn ikke reagerer. har hørt om noen som smurte dentinox på gommene til tvillingene sine fra de var 2 mnd. de var 14 mnd da tennene kom..

 

min gutt er 4,5 mnd. har det skikkelig trist for tiden. han gråter masse og har det vondt. men har gitt han paracet når det har vært skikkelig ille, og det har virkelig hjulpet. dentinox har ikke vært det helt store hos oss.

har også fryst ned våte kluter med hell som jeg har latt han ha i munnen.

andre forteller at deres barn har litt problemer med løs mage når de får tenner..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blir sutrete nei, har hørt om noen som ikke har merket noe før tennene er det :)

 

Mathias får tenner nå, og vi er nok ikke så heldige nei hehe.. her er det sutring og hyling hele dagen, men han sover heldigvis hele natta ennå :)

 

Dentinox funker utrolig bra her, så det er nok forskjell fra barn til barn. Vi absolutt anbefale å kjøpe det inn for å ha og prøve når den tid kommer. Biteringer som er kalde er også bra smertelindring eller som *teodor`s mamma* sier, frysi kluter.

 

Jeg gruet meg også til dette tanngreiene, men nå når det står på som værst så kommer man seg faktisk gjennom det :) Selv om det er litt slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

takk for utfyllende svar, jeg kommer til å følge deres råd ! takk :)

jeg får vente og se hvordan det blir for mitt barn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...