Gå til innhold

gulliver?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde engang en gullfisk som het Gulliver:)

Men det var jo faktisk et veldig fint navn, har aldri tenkt på det! Tror jammen jeg må skrive det opp på lista mi!! Takk for inspirasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg trodde jeg hadde hørt dumme argument for/mot navn her inne før, men dette argumentet går rett inn på topp 10 lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente en kanin som het det engang... Har aldri hørt om mennesker som heter det. Men på en annen side er det mange andre navn her inne som jeg heller aldri hadde hørt om.

Syns ikke Gulliver er det verste jeg har hørt... Ganske fint tilogmed, men tror jeg må smake litt mer på det... Kanskje litt femi? Nei, jeg vet ikke jeg.. Som sagt, må smake litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall sjeldent nok. Tror ikke det er noen som heter det her til lands ennå, og etter min mening er ikke det uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker: Gulliver Olsen

I min jobb mottar vi først kun navn og adresse, deretter ytterligere opplysninger om mennesket. Navnet er det første som møter de fleste, da man ikke rekker å bli kjent med folk i de fleste forbindelser. At det er et dårlig argument mot rare navn er jo sinnsykt. Hvordan ville du likt det dersom alle, fra barnehagelister, skolelister og i jobbsøknader lurte på hva slags skrue de får inn som heter Gulliver. Man blir jo stemplet litt på forhånd, da, de fleste av oss. Man skal ha en sterk rygg for å klare å leve med et nav som stikker seg veldig ut. Med mitt navn går jeg rundt og annonserer at min mor var alenemor, jeg er ikke så takknemlig for det i dag, selv om det viktigste er "at mor liker navnet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at jeg ikke ante at det var et skikkelig navn. Trodde kun det var en eventyrfigur. Vet du om noen som faktisk heter det? Ville nok meg nøye om før jeg brukte det, og hadde personlig endt opp med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forøvrig merket meg mere Gullivers Jobbsøknad fremfor fjorten stykk med Emma som fornavn og 8 med navnet Daniel...

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...