79`er snart 3barnsmamma Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Lurer på en liten ting jeg.......Jeg har forholdsvis korte sykluser....er på 24-26 dager...Har alltid vært 24, men selvfølgelig i denne 1pp ble den på 26 dager....Men mine tr blødninger varer 6-7 dager dvs at hvis EL er 14 dager før neste ikm så vil jeg jo ha EL bare 4 dager etter tr har reist, dersom jeg har 24 dagerssyklus, eller EL 6 dager etter TR har reist i en 26 dagers syklus..... Så det jeg lurer på er; kan en ha EL så nærmed siste blødningsdag...? Var det NOEN som forstod noe av dette...He,he ikke enkelt å forklare......
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Har også kort syklus, akkurat det samme som deg, men hvis tr forskyves, så gjør også EL det. Vanligvis har jeg EL allerede 6-8 dager etter siste blødningsdag. Og de gangene (tidligere) at den har vært forskjøvet så blir likeom alt det. Det retter seg opp igjen Men for oss som har korte sykluser er det et skikkelig pluss at EL kommer litt tidligere, da har vi nemlig mer tid til å produsere hcg før tr kommer og mindre kjangs for sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå