♥Emma*21febr06♥ Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 haha.. her skal vi ha alt i en smell:-) Vil ha av 3-4 kg og trenger sårt litt motivasjon. La på meg 20 kg med snuppa som ble født i febr. Tok av masse fort, men så er det disse helvetes få kiloene som sitter. Og så gikk jeg opp litt når jeg begynte på p-pillen:-( Og JA, SUNT KOSTHOLD OG TRIM ER BEST... helt enig, men....
Manhattan skyline Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Vektklubben til VG... Genial, spør du meg.
firemerkersmør Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har en blanding av fedon og Grethe Roede og mine egene ideer. Har tatt 1,5 kg nå på ca en uke. Så stolt. Lengter etter mine gamle jeans. Målet er 6 kg
SpiseLise Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Sykehusdietten! Skulle tatt en kur selv hvis det ikke var for at jeg fullammer...
puffy Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Sunt kosthold og trim, selvfølgelig. Men Kinesisk "slanke" te som en får kjøpt på helsekostbutikker og CLA, funker som en liten boost i begynnelsen på en slankekuren. men husk å drikke masse vann.
SpiseLise Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Du kan lese om den her: http://pic6.piczo.com/slanketips/?g=21082737&cr=6 Takk for at du har så fin side Twig:-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Så over her at noen hadde anbefalt kinesisk slanke-te. Jeg prøvde den i 3-4uker, sammen med kinesisk vekt-reguleringstabletter som ble anbefalt for å gå ned. Jeg drakk bøttevis av den. Kostet massevis av penger, og fjernet ikke et gram fra kroppen min. Det til tross for at jeg tok en utrensingskur i starten i tillegg, for virkelig å sette i gang prosessen....Mulig det har hjulpet for noen, men ikke meg i hvert fall.
Skogro Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Skriver under på vektklubben! Vektklubb.no
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 mindre mat og mer trenign hjelper..*Tihi*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Noen som har prøvd denne SYKEHUSDIETTEN ? Hvilke resultater fikk du/dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå