Gå til innhold

HVILKE SLANKEKURER ER MEST EFFEKTIVE? og gjerne kjappe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha.. her skal vi ha alt i en smell:-)

Vil ha av 3-4 kg og trenger sårt litt motivasjon. La på meg 20 kg med snuppa som ble født i febr. Tok av masse fort, men så er det disse helvetes få kiloene som sitter. Og så gikk jeg opp litt når jeg begynte på p-pillen:-( Og JA, SUNT KOSTHOLD OG TRIM ER BEST... helt enig, men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vektklubben til VG... Genial, spør du meg.

Skrevet

Jeg har en blanding av fedon og Grethe Roede og mine egene ideer. Har tatt 1,5 kg nå på ca en uke. Så stolt. Lengter etter mine gamle jeans. Målet er 6 kg

Skrevet

Sykehusdietten! Skulle tatt en kur selv hvis det ikke var for at jeg fullammer...

Skrevet

Sunt kosthold og trim, selvfølgelig. Men Kinesisk "slanke" te som en får kjøpt på helsekostbutikker og CLA, funker som en liten boost i begynnelsen på en slankekuren. men husk å drikke masse vann.

Skrevet

Så over her at noen hadde anbefalt kinesisk slanke-te. Jeg prøvde den i 3-4uker, sammen med kinesisk vekt-reguleringstabletter som ble anbefalt for å gå ned. Jeg drakk bøttevis av den. Kostet massevis av penger, og fjernet ikke et gram fra kroppen min. Det til tross for at jeg tok en utrensingskur i starten i tillegg, for virkelig å sette i gang prosessen....Mulig det har hjulpet for noen, men ikke meg i hvert fall.

Skrevet

Skriver under på vektklubben! Vektklubb.no

Skrevet

mindre mat og mer trenign hjelper..*Tihi*

Skrevet

Noen som har prøvd denne SYKEHUSDIETTEN ? Hvilke resultater fikk du/dere ?

Skrevet

gå in på slankedebatten.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...