mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg har akkurat funnet ut at dersom jeg kutter noen kålrabi biter og gulrot biter i en skål m kaldt vann og lar denne stå i kjøleskapet, knasker jeg litt av det før jeg begeynner på snop, og da er jeg egentlig litt mett og spiser derfor ikke så mye godteri....hehe. Pluss at når en spiser rå kålrabi forbrenner en mer kalorier ved å tygge denne enn en får når en spiser den...hehe to fluer i en smekk.. føler meg ihvertfall sunnere
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Kjempe lurt... Det skal jeg gjøre også.... Alt snop går ned på høy kant om dagen. Har jo ikke noe stopper i magen. Hahahhaa
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det må testes ut:) Jeg synes oxo det hjelper å ta en kopp kakao når jeg våkner, med litt krem da;) Da tilfredsstiller jeg søtbehovet mitt tidlig på dagen og det hjelper faktisk litt mot søtsug utover dagen. Men, jo...det er dager hvor ingen ting kan stoppe meg...kakemonster er det jeg er og min forkjærlighet til snickers kingsize hjelper oxo lite, hehe... Men skal absolutt prøve disse grønnsakene i kjøleskapet...det er så godt når det er kaldt. takk for tips! Lykke til!
Tirilill Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 ja har hørt at det funker når du slanker deg også..men...det smaker ikke det samme som marsipan og pepperkaker...eller dumle! mmmmmm....
Januarjubel! Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Biola naturell-youghurt med syltetøy (fks. Noras 100% sukkerfri blåbærsyltetøy) er søtt og godt og sunt, hurra! Jeg knasker også gjerne en skål med Solfrokost/crüsli müsli nå og da. Dette inneholder jo litt sukker, men er veldig mettende, så helt galt kan det ikke være. Anbefales! Men noen ganger er det jo bare gummibjørner og Kvikk lunsj som hjelper da...
@nneliten Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 I stedet for å spise ren sjokolade, er det sunnere å ta seg en skive eller et knekkebrød med sjokoladepålegg :-)
spagetti Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 ehem..... Vet ikke om dere synes dette er så godt, men overmodne bananer funker som bare det for meg:-) De bør helst være brun (ikke råtten/svart men lysebrun) og sånn "overmodengul-farge", da er de himmelsk!! Sikker på jeg spiser 10-12 om dagen!! Bananpia:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå