Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Fikk en vorte deer nede for mange år siden, og den vart fjernet med "kniv" av vanleg alm.lege. Ved sist svangerskap fikk jeg en liten vorte til men har ikke tenkt så mye over det da den ikke har vert til plage. No har denne vorten blitt større og d er kommet en til og er litt plagsomt. Noen med erfaring som hvet hva som blir gjort når ein er gravid, blir de fjernet???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Fikk en som jeg ikke rakk å fjerne før jeg ble gravid, legen min anbfalte meg ikke å ta vortemiddel på den, men heller behandle den etter fødsel. Dett var nok også pga.den ikke sitter på kjønnsleppene, men litt nedenfor / på låret kan man vel si.Den har heller ikke blir større/kommet fler. Jeg ville forhørt meg med legen min jeg, be hun/hun ta en titt og si hva de syns du burde gjøre. Er vel ikke farlig for fosteret og fryse den, mer farlig med vortemiddel vil jeg tro. Men ville nok kanskje fått det fjernet hvis det har kommet en til, da kommer det ofte enda en og enda en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå