Gå til innhold

Luftsmerter... Noen tips?

Anbefalte innlegg

I mine to forrige svangerskap var jeg plaget av mye luft som ville ut hele tiden og ganske løs mage, nå sitter både luft og annet fast føles det som og skaper lette smerter i magen :-( Spesielt det med luft plager meg og jeg våkner ofte om natten av luftsmerter, men får ikke luften ut. Vet at bevegelse er bra, men det blir vanskelig, delvis fordi det er umulig å få til noe særlig om natten fordi da vil jeg vekke mann og unger, men mest fordi jeg skal holde meg mest mulig i ro (blodansamling ved siden av fosteret, løsner alt på en gang kan det forårsake SA, men risikoen blir stadig mindre for det heldigvis, men viktig å ta det med ro!). Noe annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6972254-luftsmerter-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres kanskje litt rart ut, men still deg på alle fire, legg hodet ned og rompa i været.

Det hjelper veldig godt.

Etter et par min på den måten får jeg alltid lettet litt.

Det kan jo funke for deg også :)

Er alt bra med deg ellers Alva?

*Tenke seg til at du er 10 uker allerede*

Helt utrolig hvor fort tiden går :)

kjempeklem

Takk for tips, det skal prøves!!!

Ja tiden flyr. Det går greit, men klarer fortsatt ikke slappe helt av, er begynt med små blødninger igjen nå, men det er vel bare resten av blodansamlingen som skal ut (håper jeg), så jeg prøver å ikke blir altfor redd. Gleder meg sykt mye til skumle 1.trimester er over og nå er det faktisk bare 2,5 uke igjen!

Du da? Håper virkelig å se deg her inne igjen så snart som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...