Manhattan skyline Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Herregud, jeg digger miniSATS. Takket være dem får jeg trent 5-6 ganger i uken. Er alene med gutten min, så jeg har ikke mye fri på kveldene. Og gutten min elsker det!!!! Lenge leve :-)
Manhattan skyline Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 at barnepassere på SATS ser etter bebis når du trener!!! Min gutt elsker det, masse nye leker og lekekamerater!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Oii, såpass :-) Tviler på at vi har sånne her da :-) Harstad
petiteM's Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 1, max 2 ganger i uka. Prøver å gå lange turer hver dag istedenfor SATS, men kommer nok til å benytte meg mer av tilbudet når kulda setter inn:-)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Ikke miniSATS men Elixia kids. Gutten min elsker å være der : )
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Har brukt det i blant, fra hun var 2 mnd, men synes det er litt pes - sikkert fordi det er veldig tungvint der jeg trener og det er litt dårlige tider, kun kveld. Jeg liker best å trene formiddag. (Bor du i Oslo?) Prøver heller å benytte sjansen og trene når pappaen er hjemme. Synes det er litt småscatchy når det er veldig mange unger der, og alle skal stikke never og ting og tang nedi bag'en hun ligger i - 2-3åringer er jo ikke de mest forsiktige, og med bare en barnepasser kan det fort skje noe.
Manhattan skyline Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg bor i Oslo. Hmm... rart at det var mest om kvelden, egentlig? Der jeg går er det mest på formiddag. Deilig når jeg er i permisjon da!! Og jeg synes aldri det er for mange der, de er ganske nøye på det. Føler meg i alle fall kjempetrygg på at han blir tatt godt vare på!
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg trener på Spektrum og det er visst ikke så mange med barn der, så da blir tilbudet dårligere. Kjipt... Hvor trener du? Blir litt mer pes nå som det blir kaldere ute, må pakke inn både meg og bebisen i så masse tøy, og så av med det der, og på igjen når vi skal hjem. Jaja, må ha en hel dag til disposisjon helst!
trebarnsmamma? Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg er IKKE fornøyd med miniSATSen som vi bruker, det er gjerne for mange barn der til at de ansatte får fulgt godt med på barna, og sist gang vi hadde lilleG der var det to supersnørrete barn der enda syke barn ikke skal leveres på miniSATS. Dette oppdaget vi da vi hentet ham etter treningen. Så ikke mer miniS her på en god stund :-/
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 lillepersille - Var dere på SATS Ila? Bodde ikke du på St.hanshaugen ca, eller husker jeg helt feil nå..
trebarnsmamma? Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 SATS Storo, bor på Torshov, men bodde faktisk på St.hanshaugen inntil 1 år siden og før det Grünerløkka, så har trent en del på Ila før ;-) Hvordan går det med dere Endorfina? Husker deg så godt fra BiM!!!
Manhattan skyline Skrevet 5. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2006 Jeg bor på Grünerløkka, og trener på Ila. Er storfornøyd med Ila, både når det gjelder miniSATS og treningstilbudet ellers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå