Gå til innhold

vugga er på plass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, no står vugga på plass inne på soverommet med reine sengklær på... d lyseblåe dynetrekke va bare sååå søtt!! 30 daga tel temin, klare ikkje vente lenger enn d. HÅPE han kjæm før... kjem ønske ikkje d.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte også vugge på nettet i dag. Får den om 1 uke. 38 dager til termin... gleder meg!

Skrevet

Er så kos når senga er klar. Tenk, ikke lenge til du har et lite nurk oppi den :)

Skrevet

Jeg ordna også vugga i går, så koselig! Nå begynner det å gå opp at det nærmer seg!!!

Skrevet

Grattis!! Så koselig!:) Hvor kjøpte dere vuggene deres? Og hvor mye betalte dere (om det er greit at jeg spør..;))

Skrevet

kjøpte brukt leander vugge på finn. Betalte 1800 kr for komplett vugge med himmel, krog, madrass og stativ.

Skrevet

Hehe, gjorde akkurat det samme i kveld! :) Vi har lånt en 30 år gammel vugge, kjempefin! Så nå står den ferdig redd opp og bare venter på sønnen vår. :) Er ikke lenge igjen nå! 28 dager i dag.

Skrevet

Koselig med vugge! Jeg går og venter på min. Det er ei veldig gammel vugge som følger gården til mannen min. Gleder meg villt til å bruke den, synes det er litt spesielt. Dessuten er den kjempefin. Svigerinna mi ville ordne den opp, kjøpe dyne og sengeklær- koselig. Den skal stå i stua da.

Skrevet

Å, jeg vil også ordne vugga!!! Men vi må male den... fikk ei i ubehandla tre av pappa forrige helg, bestilt hos en treskjærer, vet ikke akuurat hvor mye den kosta......

Men vi må male den da, og kjøpte maling/beis på lørdag... skal prøve å matche resten av stuemøblene- men det var selvf feil farge......

Skrevet

fikk i går snik titte i bua til svigerfar, han skal lage vugge til første barnebarnet sitt... ååå, den blir så fiiin! :D skal ha mammut skap og kommode fra ikea i barnerommet.. så jeg skal male vugge i de samme blåfargene. gleder meg til alt er på plass :D

Skrevet

det e ei ganske ny familevugge som ble gjitt i gave.. brukt på to småtissa tel no... så gratis va dennan.. har ikkje peiling ka pris dæm ligg på hos forhandlere..

Skrevet

er dyrt å kjøpe vugge, det er sikkert... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...