Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Sitte her og vært så sulten og ikke klart å finne på noe å spise. Så kommer jeg på at jeg lager meg havregrøt.Mm deilig.tenkt så gjort. lager meg havregrøt.legger på masse sukker og kanel og begynner å spise. usj, den smaker salt. Ja, vel hadde vel for mye salt i da jeg kokte den da. lager meg en ny porsjon grøt, denne gang uten å ha salt i når den blir kokt.tar på sukker og kanel denne gang og. Hm, her er det noe som lukter rart. sikkert den krydderkaka jeg smakte på i stad som lukter av fingrene mine. lukter på fingrene og nei ikke noen lukt av de. her er det noe rart. går inn på kjøkkenet og kikker på kanelen, det er ikke kanel det er krydderblanding!!! kjempeekkelt. ble trege brødskiver på meg til slutt.
marguritten Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 æsj..... hehe jeg husker den gang hvor det var LENGE siden jeg hadde spist grøt.. å jeg hadde glemt om man hadde på kanel eller kardemomme..men kom fram til at det MÅTTE være kardemomme,,,for det fantes jo KardemommeBY....ikke spørr meg hvordan jeg kom fram til at grøt og kardemommeby hørte sammen.. men grøten smakte i allefall GRUSOMT med så masse kardemomme. men krydderblanding..... æææsj
mensana Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hehehehehhehe:-))) Æsj, krydderblanding! Husker jeg tok pepper i stedet for kanel en gang. Boksene var jo like.. usj..
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Uff da!! Nå hørtes grøt ekkelt ut i utgangspunket, men med krydderblanding i tillegg da... :-(
pluttis Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 da hadde jeg nesten gått på veggen tror jeg......
popkind Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 hahahaha.... har hatt et par lignende episoder - men bytta sukker med salt!!! ÆSJJJJJJJJJJJJJJJ
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 hehehe- æsj........ jeg bytta ut sukkeret på corn flakesen en gang med salt- og det var ikke liiite sukker jeg pleide å ha på corn flakesen heller ;-) husker jeg måtte bare løpe ut å spy......... Så skjønner godt at du ble gretten ja!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå