Gå til innhold

emblamamma-Annapandas skravletråd! NY!

Anbefalte innlegg

Ja,, det må dere bare! Det blir super stemning!

Det verste jeg har måttet gjøre.....tja......måtte fortelle den kjekkeste pappaen i barnehagen at han hadde sexy rompe.....da hadde jeg lyst på et hull i bakken.....

Jeg har IKM imorra.....og jeg glede gruer meg til imorra! Tenk om da.....det er jammen litt skummelt å.....men jeg har ingen god magefølelse....men det kommer en dag imorra!

Ånei, syk! Jeg synes så synd på deg!

Det er det verste, smittsom lungebetennelse, det er ikke gøy, har ei venninne som har hatt det...og det tok faktisk henne 1 helt år å bli frisk......

Men jeg krysser fingra for at du har blitt bedre i løpet av helga! Masse GOD BEDRING!!!!!

Ha en flott søndag::))))

Fortsetter under...

Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??????????????????????

Ååååååååååååååååååååååå herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud ;o)

Gratulerer gratulerer gratulerer så masse med spiren! Nå ble jeg fuktig i øya mine her :o) Så morro at det endelig klaffet for deg...hva sa jeg...må bety lykke med ikm den 6.nov når det er din 6pp ;o)

Kos deg masse med spiren! Nå skal jeg komme etter snart, skal ha en lang alvorsprat med tanta mi jeg også!

Ser for meg du danse rundt hjemme i lykkerus :o) Hvordan fortalte du det til gubben?

Og ikke minst hva var oppskriften denne pp? Hehe...suger til meg alle tips! Og suger til meg litt babystøv **********

Dette var virkelig gode nyheter! * Jeg heiser opp flagget* Hurra! Hurra! Hurra!

Stooooor gratulasjonsklem fra meg.

Det er helt sprøtt! Jeg har gått rundt med et bredt smil i hele dag jeg....ikke så rart det kanskje!

Jaaaaaaaaaa, jeg vet.......Du er flink til å gjette altså!!!!Er helt i skyene her! Min samboer fikk vite det på telefonen....etter at jeg hadde testa! Trodde ikke jeg var gravid da vet du, men tenkte jeg ikke gadd å vente til i kveld da tanta som regel kommer.....holdt på dette av doen jeg!! Og han fløy nesten i taket, men han måtte være stille også, slik at ingen andre skulle høre ham......

Jeg blir så glad når andre er glade å....jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg.....men på julaften da, forteller vi det! Hihi!!

Oppskriften denne pp....tja.....ingen egentlig....men vi hadde oss masse etter tantebeøket sist.....tror nemlig på at da er man ganske så fruktbar!

Masse babystøv til deg********************************************************************************************************************************************

Vil ha deg med over vet du!

Jeg kommer innom for å følge med altså!

Annonse

Danser du fortsatt på bordet???? ;o)

OM jeg kan være så frekk å spørre...hvilken dager kjørte dere på i syklusen? Jeg er litt nysgjerrig skjønner du...bare lurte på når du evt ble befruktet......hva man ikke spør om her inne......*litt flau nå*

Skal dere feire på noen måte?

Suger til meg litt mere babystøv *********

Stoooor klem.

Her er danseskoa fremme ennå ja...hihi!

Ikkeno er for frekt, vi kjørte på fra og med dag 7, blir vel det....dagen etter tanta dro avgårde, og jammen tror jeg ikke vi hadde oss dagen før tanta dro å....den lysta du...

Også var jeg bare ufattelig kåt denne måneden, så derfor ble det litt ekstra! Tror faktisk spira er unnfanga en morning lille jenta så på tv, og vi ble litt nødne, knis.....det var rundt 21.okt, altså på dag 11!

Jeg synes ikke det var no flaut å spørre om, jeg svarer jeg! På ALT!!!!!

Vi feirer med pulings....hahahahahaha....også fikk jeg en giftering gitt...knis....men det var egentlig planlagt før altså!

Gubben er helt vill, klapper og koser på magen med reka i! Den er 5mm, det er lite det.....Men super spennende for det om!!

Spør i vei, jeg svarer jeg.....

Lykke til! Snakkes!

Knuseklemmer

Hehe...godt jeg kan spørre ;o)

Jeg skal ta en el.test seinere ikveld for å sjekke, men egentlig skal el komme imorgen...men er litt greit å vite helt sikkert. Vi hadde oss en kjappis igår....hehe...bursdagsoveraskelse...fnis.... og idag skal jeg ta for meg gubben, han skal jammen meg ikke slippe unna!!! Nå skal det sitte en spire for oss!!!! Bare vent, 1.trimester here I come ;o)

Ja, hadde bursdag igår ja..... 31 år, men føler meg som 25.....heretter sier jeg at jeg er 29.....evig undom....hehe....neida, jeg trives veldig godt med å være 31...men hadde ikke gjort noe om jeg var ett par år yngre.

Av gubben fikk jeg et smykke, snille mannen min. Vi hadde egentlig blitt enige om å ikke gi hverandre noe, så du kan tro jeg ble positivt overrasket! Vi bestilte oss kinesisk mat....det er jo sååå godt da!

Har du merket noen nye symptomer da? Merket du noe annerledes til ikm som du ikke hade kjent de forrige pp'ne?

Stoooor klem fra meg.

Annonse

Åssen gikk det med testinga da?? Kjappiser er bra tror jeg, kåt i øyeblikket.......hihi....det er bra! Jeg venter på deg på 1.tri! Men der inne er det ikke som her......de er ikke fullt så åpne og lar absolutt ikke alle føle seg hjemme, slik som det er her! Så jeg venter på alle her inne!!!!!

Ble det no mer feiring da? Vi var ute på både fre og lør, og jeg har så problemer med å holde meg.......så på fre drakk jeg alkofri vin, og helte det over på ei vanlig vinflaske.......igår klagde jeg på at jeg var litt uggen fra dagen før.....trodde det skulle bli enkelt dette jeg......men, men....på julaften får alle vite det....

Jeg har super vondt i puppene...og det tror jeg at jeg fikk samme da som vi ble gravide.....herregud så vonde de er.....men det er vel sånn som går vekk etter vært! Jeg bare håper jeg slipper kvalmen-det er det verste som fins! Kvalme og oppkast....æsj, da har jeg heller feber 1 mnd!

Skal til legen på tirs, det blir jo litt spennende, da blir jeg liksom ordentlig gravid da.....hihi!

Jeg venter på deg på 1.tri!

Klemmer og klemmer

Hei ;o)

Jeg fikk ikke testet ordentlig pga at tester'n fikk litt mye urin på seg så den konka...hehe....men jeg har kjenner jo igjen el så veit at jeg har hatt det/har det nå.

Det ble ikke mer feirings på oss en kinamat og den kjappisen...holdt lenge for meg det! Har ikke ork til å feire det så mye!

Jeg tenkte også hvis jeg blir gravid denne gangen at jeg også skal fortelle de det på julaften ;o) Hadde vært en morro overraskelse!

Hvor lenge hadde du kvalme/oppkast når du gikk gravid første gang? Jeg var bare morgenkvalm de første 3-4 mnd.

Åååå...så spennende! Da må du fortelle meg hvordan det gikk hos legen da!

Stor klem fra

Hei og hei!

Jeg glemmer aldri deg!!!!LOVER!!!

Jeg har vært så opptatt den siste uka.....masse ting på jobb, kurs og foreldresamtaler og møter i hytt og gevær.....så har bare vært litt sliten etter at jeg har kommet hjem! Men nå er jeg tilbake!!!

Spira har det bra den tror jeg, kjenner liksom ikke så mye til det egentlig....men rart at magen kommer synes jeg da....det er sambo som har ei jente fra før, dette her min første...men jeg tror jammen kroppen tror den har hatt en før.....for magen har da virkelig blitt større.....tenk om det er tvillinger......da dør jeg tror jeg....hihi!

Jeg har ingen symptomer bortsett fra vonde pupper.....også er jeg konstant sulten, men det sa legen var helt normalt! Jo, også kjennes det ut som om jeg har vært på fylla hver kveld, fordi om morningen er jeg så vanvittig tørst......hihi! Litt moro med de få tegna, føler meg mer gravid da liksom..

Men åssen går det med deg da? Du venter vel på spira du og nå? IKM ? Tenker på deg støtt og stadig, og tenker at det hadde vært gøy med en kjent en inne på 1.tri! Savner alle på Bli Gravid jeg!

Vel, må på jobben!

Vi snakkes!

Mange babystøvklemmer

Heia vennen!!!

Så godt å se deg da! Har vært litt opptatt selv jeg, så nå har jeg dårlig samvittighet! Har ikke vært her inne på 2 dager, har masse foreldresamtaler jeg også jeg skal gjennom.....dessuten er det mye sykdom på jobben for tiden, og det sliter på meg....for jeg er det som kommer hver dag på jobb, så det er meg som kjenner det på kroppen at vi er 1 mindre! Ikke lett å få tak i vikarer heller på denne tiden.....aaaaarg.....så idag er jeg veldig trøtt. Glede meg noe forferdelig til fredagen....hatt nedtelling, får da kan jeg slappe av. Og imorgen skal Embla sove over hos sin mormor & morfar. Det blir deilig med litt fri, selv om jeg kommer til å savne henne noe helt grusomt! Men tror dette er litt godt for alle parter egentlig.

Min ikm er til neste helg, rettere sagt lørdagen....er spent, men som jeg har sagt tidligere så har jeg ingen god følelse. Sånn blir det vel når man har vært prøver i 7pp. Man mister litt håpet om at man skal bli gravid, men kommer nok over til 1.tri raskere enn du tror ....hehe...der ser du håpet mitt er ikke helt knust!

Stor fredagsklem til deg fra meg.

Å deilig med litt barnefri ja! Vi har vært på hytta ei natt vi-og der var det skikkelig dritt vær.....så derfor dro vi hjem i går.....En seksåring kjeder seg fort.....hihi! Vi også sliter med sjukdom om dagen, og jeg er overgitt over alle de duste-vikarene som finnes rundt omkring!

At det går ann... Blir vel bedre etterhvert!

Da gleder jeg meg til neste helg! Og da er jeg sikker på at du hopper over....det er liksom ikke det samme der som her.......Ikke mist håpet, jeg gjorde jo ikke det! Og se, 6 uker på vei......

Ha en strålende søndag!

Klemmer og klemmer

Nå er det ikke mange dagene før jeg kan evt ta meg en test....er veldig spent, men kjenner ingenting...bare de samme innbilte symptomene dessverre :o( men ting kan jo ha skjedd alikevel! Man vet jo aldri!

Har vært på teater med bhg'n idag....og jeg er stuptrøtt......vært en lang dag, først på foreldresamtale i Embla sin bhg, så rett på jobb for å ordne klart til bussreise osv osv...ikke bare bare med mange barn på tur! Vi var og så på Folk og røvere i Kardemomme by :o) Den var altså knall!!!!! Med noen vri som passet for voksne og barn! Det er å anbefale!

Hvordan går det med deg og magen da?? Er så spennene om du kjenner noe nytt eller merker noe anderledes!!

Stor klem fra meg.

hei og hei!

Å, jeg gleder meg til helga jeg! Jeg tror nemlig at du har spire!! hihi! Jeg hadde jo ingen symptomer bortsett fra vondt i puppene, det har jeg ennå.....veldig! Herregud ser jo ut som Pamela.....

Det er så moro med teater, og jeg har også vært med 6-åringen "vår" på Kardemomme By, så vanvittig bra! Imorra skal vi på Teskjekjerringas Julestrid med bhg`n, det blir bra!

I går var jeg ferdig med foreldresamtalene, og det er så moro! I tillegg fortalte jeg styreren igår at jeg skulle ha baby, og hun gikk nesten i taket.....ble så glad! Det er jo moro! Men det er babyboom hos oss.......Den ene assistenten har termin i mars og han andre blir pappa i januar....så vår avd blir helt ny f.o.m aug.....

Med meg er det bra, jeg må på do hele tida og har vondt i puppene! Også spiser jeg hele tida.....hvis ikke blir jeg litt kvalm.... Men ellers er det ingenting, litt rart......men jeg er i fin form jeg.....håper det fortsetter jeg!

Lykke til med testinga!!!!! Jeg har en god følelse!!

Klemmer og klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...