Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 har fått masse røde prikker (noen med litt hvitt i) på innsiden av lysken/ved kjønnsleppene mine. hva kan dette være? må det behandles? er i uke 38. de er ømme når jeg tar på de.
2barns mor Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Klør de da?? Jeg har hatt lignende, det var sopp som jeg behandlet med Canesten krem. Du har ikke drevet med barbering da, slik at det kunne ha blitt en infeksjon?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 selve prikkene klør ikke, men der klør litt i hårene rundt. har ikke barbert noe, det bare plutselig kom. kan det være kjønnsvorter da? skal de klø? takk for svar:-)
Lenose Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Med tanke på at fødselen nærmer seg - og visse ting kan smitte barnet på vei ut så vil jeg råde deg til å spørre lege/jordmor om hva dette er. Sikkert helt ufarlig, men dumt å ta noen sjangser nå når du er kommet så langt.
2barns mor Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Kjønnsvorter kan klø. Har du hatt dette tidligere? Hvis en har hatt utbrudd før f.eks for mange år siden, så kan dette blusse opp ved hjelp av hormoner i svangerskapet. Jeg holder likevel en knapp på sopp jeg da, men for sikkerhets skyld kan du jo høre med lege/jordmora di hvis du er usikker. Canesten er iallefall ufarlig å bruke!!! Les pakningsvedlegget nøye, hvis du ikke har noen innvendige plager, så trenger du ikke bruke stikkpillen, kun kremen. Prøv å smør på dette og se om det forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 tusen hjertlig takk for svar:-) er så ekkelt når underlivet tuller så fælt. skal kjøpe cannesten i morgen å prøve. tok det lang tid før du merket bedring da? og hvor lenge må jeg behandle? håper jo å bli kvittt dette før barnet skal ut da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå