Gå til innhold

I morgen er det min tur til å ringe inn mens

Anbefalte innlegg

Var på unersøkelse og omvisning på Riksen på onsdag. Fikk beskjed om å ringe inn første mens. Den startet i går og om tre uker er vi i gang med spray. Rart, og forventningsfullt.

Er forresten veldig fornøyd med besøket på Riksen, følte oss godt ivaretatt. Nå blir det en spennende førjulstid. Prøver å holde forventningene litt nede, jeg vet jo at det er stor sjans for ikke å lykke ved første forsøk. Uansett, nå skjer det i alle fall noe, etter mye venting.

Fortsetter under...

Det blir spennende wea!

Det kan virke både herlig og skremmende på èn gang, når man endelig er klar til å starte... Var helt skjelven første gang jeg tok spray jeg...

Lykke til, håper resten av ventetiden går unna i en fei!!!

Tror det er viktig å ikke dempe forventningene jeg, og leve i nuet og heller ta nedturen om man ikke lykkes første gang. Å tenke positivt er VELDIG viktig i den perioden du går inn i nå. Det er en spesiell tid du går inn i nå som du er igang, så det å tenke positivt vil bare være til STOR hjelp for både deg og din partner i ukene framover.

Hilsen ei som lyktes på første forsøk :)

Hei,hei.

Så heldig dere var da. Var inne på riksen den 27 oktober og jeg ringte inn min mens i dag. Men får ikke begynt før i uke 52 med spray også blir det egguttak i uke 4 men men har ventet så lenge så nå er det bare å forberede seg. Jeg håper dere får en fin julegave i år da at dere blir gravid:-). Ønsker dere lykke til. Fortell hvordan det går da.Følger med på siden jeg.

Hei moniQ36

Nå har jeg fått beskjed om at jeg skal gjennom en hurtigkur uten bruk av nesespray, kun sprøyter. Uttak blir i uke 50.

Dette er fordi dem har klart å rote til saken vår, slik at vi har måttet vente ekstra. Ellers sa dem også til meg at det ble for travelt å få det til før jul. Vi skulle opprinnelig ha uttak i høst, så ble det uke 50, men de tok oss for sent inn til forsamtale, så derfor blir det en annen medisinering for å rekke uke 50 som jeg ble lovet.

Så da blir det oppstart med sprøyter i slutten av denne måneden...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...