2flotteår:) Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 nå har jeg hadd vondt i ryggen over en uke, nederst i ryggen mesnsen smerter lignene va litt kvalm om natten i to dager. hadde på en måte en krampe nederst i magen i natt. kan d være noe farlig?? eller kan jeg være gravid? noen andre som har d sånn.. ringe lægen?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hei! Jeg kan nok ikke hjelpe deg annet enn å si at dersom du har smerter ville jeg ha ringt legen bare for å høre va han\hun sier...... Dette med kvalme kan være et graviditets symptom........men trenger ikke være det. Jeg var kvalm i en hel uke....men var ikke gravid. Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig....og at du er gravid!!! Lykke til med prøvingen!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hei hei. Jeg vet ikke, og kan ikke hjelpe deg noe videre. Det kan være så mangt, og trenger ikke være noe farlig. Man pleier som regel å blø da. Ville bare ønske deg lykke til og oppmuntre deg til å ta en test hvis mens ikke dukker opp klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå