lillimedgutt:) Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 NRKs barne-tv på lørdegs kvelden.. Jeg må si at jeg syners det er fryktelig !! Jeg må slå av lyden i frykt for at snuppa skal bli påvirket av sytingen til den dokka! Kjenner at jeg blir irritert av det.. jo mere hun syter og trasser jo mere får hun viljen sin.. det er jo HELT feil.... er det ikke det da ??!!.. de sier "nei" for så å la seg overtale ... Vil gjerne høre deres mening på dette.. kan jo hende jeg er helt hysterisk...
**synne** Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 er enig med deg, jeg! Helt tragisk!! Setter heller på en dvd med noe "sunnere"..hehe.. -kommer vel an på øyet som ser, men syns elias og postmann pat m.fl. er myyyyye bedre underholdning!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Enig med dere to over her.. Det suger - noe av det værste barne tv jeg har sett. Vi så det den første og andre gangen.... Men nå ser vi dvd med mummi trollet..... Skjønne ikke at det går ann å lage noe sånn søppel...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jeg er faktisk enig, forstår ikke at Nrk sender det, de som pleier å være litt mer restriktive (har jeg inntrykk av). Samtidig syns jeg det er litt morsomt for hun moren (som ikke er moren til dokka) er så teit, veldig anti-meg (sikkert anti-heleverden). Jeg er litt treg i oppfattelsen så har ikke kommet på før nå at det er hver lørdag det går, og hos oss har det blitt stående på av vane...
Jenny-penny Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 vi koser oss med Lotta, fraglene eller noe annet kos på DVD. hele programmet er fjas, og hun rebecca er bare motbydelig!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Endelig noen som sier det : ) Jeg orker ikke sette på barne Tv på lørdag en gang jeg. Blir helt stressa av å se på det. Søndags barne Tv med Ole Aleksander Fillebombombom er myyyyyyyyyyyeeeee bedre: ) Og selvfølgelig Elias da. Cruise er jo bare helt konge her i huset hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Gutten min viser foreløpig nesten ingen interesse for TV ennå, men titter litt nå og da... Lørdagsbarnetv har vi ikke sett så mye på ennå, men jeg skal jaggu meg ta en titt før jeg lar han se det om den dokka er så ille som dere sier her! Det er helt utrolig om NRK faktisk lærer barna at maser og syter de lenge nok får de viljen sin!!!
Monstermamma Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 JA!!! Endelig noen som sa det jeg ikke torde tenke! D er jo NRK, tenkte jeg. Fysj, dette vil vi ikke se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå