Thea kom 25.11 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er førstegangs og hodet har ikke festet seg ennå.... Når er det vanlig at hodet fester seg? Er litt nervøs på at jeg må gå lenge over nå....
Frk. Sol Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg er 36+ ett eller annet på vei, og her har det heller ikke festet seg. Tenker at jeg må gå en del over jeg og... BLÆ!! Er såååå klar!
noepågang FØDT Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 babyen kain snu sæ rett før fødtseln.. d e jo enda lenge igjen t du har termin så ikkje uro dæ førr mye over det.. babyen merke sånt veit du..
mensana Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Når hodet fester seg har ikke betydning for hvor vidt man går over tiden eller ikke.. det ordner seg!!
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Ikke festet her heller og jeg har temin 12.12 jeg også! :-) Ingen grunn til bekymring for å gå over tiden pga det.
hønepøne;-) Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Jeg har en større bekymring! Min har lagt seg pent tilrette i tverr/seteleie. Slik har han ligget i en måned. Hodet trenger ikke å feste seg før du nærmer deg fødsel. Så det går nok bra. Vær glad babyen ligger rett vei:)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 hos meg festet det seg da jeg var 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå