Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Jul? Gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Huff..Trodde det var et innlysende guttenavn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 nei, det synes jeg ikke noe om. Høres mer ut som et etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 Ok. Men jeg vil skrevet Juel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #6 Del Skrevet 7. november 2006 Er likevel eit etternamn..... Ikkje fint i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #7 Del Skrevet 8. november 2006 Fint navn! Kjenner en hyggelig mann med det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 8. november 2006 #8 Del Skrevet 8. november 2006 Er det oppkalling eller noen annen spesiell grunn for navnet? Har sansen for spesielle navn (selv om min pode har et typisk topp 10 navn), men Jul kan jo være litt vanskelig navn å bære særlig når gutten er liten? Barn kan jo være så slemme. (selv om man i prinsippet kan mobbes for ALLE navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 Tenker på han i Skomakergaten jeg. Jul Jul, het han. Kjørte lastebil tror jeg. Han var jo koselig han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Juel Juul het han sjåføren i skomakergata. Juel er et norrønt navn som kommer av Gjurd, og jeg ville skrevet det med e, for å skille fra årstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Jul er ikke en årstid, men en høytid. Måtte bare:P Fint navn, men skriv det med -e... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 God jul... Det første jeg tenkte var at Jul var et jentenavn. Nei Jul var ikke noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Del Skrevet 9. november 2006 Eg synes Joel er kjempefint då, men det er jo ikkje det same. Ville gått for Juel-varianten i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #14 Del Skrevet 9. november 2006 Jul? garantert et mobbeoffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #15 Del Skrevet 10. november 2006 Hva med å kalle han Julius eller Juls og bruke Jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #16 Del Skrevet 13. november 2006 Hei, jeg synes navnet er veldig fint. Selv har vi en sønn som heter Julius:-). Det ligner jo litt... Har dere bestemt dere for Jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #17 Del Skrevet 14. november 2006 Synes det er vanskelig...Jul er et veldig spesielt navn og har jo tenkt mye på mobbing osv. Liker navnet veldig godt fordi det er et litt "glemt" navn. Det står igrunn mellom Jul og Noa..Noa er et "safe" navn, men veldig "poppis":) HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansejentes mamma Skrevet 14. november 2006 #18 Del Skrevet 14. november 2006 Ei veninne av meg lurte svært på om ho skulle kalle guten jul eller Aksel, då kom det tørrt fra ei anna, du skal ikkje likegodt kalle han for kardang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #19 Del Skrevet 14. november 2006 Hva endte venninna di opp med å kalle gutten for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå