Gå til innhold

sint, sint, SINT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dritt lei altså! klarte omsider å slutte å røyke i uke 20. Etter mye mas fra kjæreste, mor og venner...nå har jeg vært røykfri i nesten 8 uker, men de sitter søren meg å røyker med meg i rommet hele tida! hvorfor i helvete brydde de seg i det hele tatt om jeg røyka eller ikke, når de gir så totalt faen nå??? og det frekkeste av alt er faen meg at venninner tenner seg en røyk i bilen min, bare fordi jeg røyka i bilen FØR!!! kjæresten lovte og bli røykfri hans også, men finner på stadig nye unnskyldninger for å fortsette... han lovte også å ikke røyke i nærheten av meg, noe som varte i to dager eller no.. har prøvd å fortelle han at passiv røyking også er farlig for vesle babyjenta vår, men det virker som alle gir FAEN i det, så lenge ikke JEG røyker liksom...! mye banning her, men er så forbanna nå!! I tillegg savner jeg røyken noe så forferdelig...hadde ikke det minste lyst til å slutte egentlig..gjorde det KUN for babyen...hvorfor skal bare jeg ta hensyn til babyen? bør ikke pappaen hennes også delta? jeg har også sagt at det blir problematisk at han skal sove i samme seng som meg, hvis jeg må amme om natta og sånn..samsoving er jo også farlig for babyen hvis foreldrene røyker. hvorfor krever alle at mor skal slutte å røyke, når de er med på å skade babyen selv?? er da virkelig ikke så forbanna vanskelig å gå ut i 5 min...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg, skjønner godt at du er forbanna. Det hadde jeg også vært. Jeg hadde tatt min vennines røyk å heve den ut bil vinduet viss det var meg i bilen!!! Men har du gitt beskjed til kjæresten, familie og venner at du vil ikke /skal ikke røyke i nærheten av deg?? Be de ta hensyn til deg og din lille...!!!?!!!

(5+2 idag - røykfri i 5dager nå)

Skrevet

Gi dem inn du. Passiv røyking er ikke noe bedre. Spør om de kommer til å røyke i samme rom som babyen når den kommer også....

Mye rare folk og fe gett...

Skrevet

HELT enig!!!! Jeg har også sluttet, min samboer har ingen planer om å slutte, men han røyker ute, da.

Alle sier hvor flink jeg er osv. men likevel sitter svigermor å røyker meg opp i tryne mens hun skryter...

Hvis det er så viktig å ikke røyke når man er gravid, da må da vel folk ta hensyn til de gravide også? Har ikke hengt meg veldig opp i dette før, men nå har jeg så SYKT LYST PÅ !!!! bare en liiiiiten mild, en....

Helt idiotisk, men vet nesten at jeg kommer til å begynne igjen etter fødselen, da har jeg VIRKELIG fortjent en....

Dette ble et usammenhengende syte-svar...

• 3 uker senere...
Skrevet

Har alltid skat at røykere er egoister og her kommer du med ennå en beKREFTelse på nettopp dette .

Blir så utrolig sint å høre på historien din .

Var det noen som kalte seg venner !!! Phhø .

Her forteller de om hvorfor og du MÅ slutte og så sitter de der å psyker deg ned på det andre , nei så mye duster det finnest .

Men stå på du , for deg å bebis beste .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...