t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 vi har to dyner, en til kurven og en til vugga/lekegrinda.... Har kjøpt ett sengesett til hver, men det er vel litt lite egentlig........ hvor mange har dere???
vero.no Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Har veldi mange jeg etter størstepia. Var så utroli arti å handle da:) Denne gangen har jeg ikkje handlet noe nesten. Bare litt ulltøy. Har fått mykje hos svigerinna mi. Ho har to jenter. Ellers har jeg funnet fram alt størstepia brukte:)Både av klær og utstyr!
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Har masse sengsett, men d va førr at æ arva masse tel frøkna.... vil ha satsa på 3 el 4 ( sia du har to dyne) i fall det bi mye gulping...
hønepøne;-) Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 JEg har ei dyne og to trekk. Håper det holder. Skal bruke pose i vogna så regner med at dette er nok for innebruk i vugge/seng.
mensana Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Bare ett foreløpig.. i nøytralt hvitt.. Men nå som vi har fått vite kjønn kan jeg kjøpe flere.. To til, tenker jeg..
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 3 til hver. Har to dyner. Til vogn / vugge og litt større til senga.
Solsikkemor Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 har to dyner og to dynetrekk til hver:)
popkind Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Foreløpig et til vogn - og et til senga, man skal ha ihvertfall et skift til!
desemberjenta06+spire Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Jeg har tre sengesett til dyna til senga og tre sengesett til dyna til vugge/vogna..
Lystpåentiljeg Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Har tre til senga, og ett til vogna foreløpig.
CiljaS Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Har 2 sett til dyna som er i vogga. Venter og ser om vi får noe i gave. Trenger nok et til. Har en større dyne også som blir tatt i bruk senere, til den har jeg foreløbig ett sett.
MM med spire Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 3 sengesett til sengedyna. 2 sengesett til vogndyna. Kommer nok ikke til å kjøpe flere heller... iallefall ikke til vogndyna...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøper et sett hver til dynene tror jeg- også ser jeg det an litt... kanskje vi får også ;o)
Blinkimom Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Vi har bare ett sett til senga og ett til vogna foreløpig, men kommer til å kjøpe ett til til senga. Har kappet og sydd inn den dyna, og må derfor gjøre det samme med dynetrekket. Har stokke sleepi seng, og den er så lita... Fikk tips om å fikse litt på dyna, så nå passer den mye bedre slipper å brette den eller ha den på tvers... Greit å bli ferdig med sying og sånt før den lille kommer...tviler på jeg orker å være så aktiv med symaskina den første tiden.
___ Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 1 dyne, to sengesett.Erfaringen fra nr 1 sier at det holder fint. (har pose til vogna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå