Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 jeg har hatt urinlekkasje fra 6 uke, blir sprø, blir bare verre og verre. og jeg har jo temmelig mange uker igjen, er 17 uker nå. prøver med knipeøvelser men det virker bare nytteløst. gått med tena til nå, men må snart begynne med bleier...kødder ikke! noen som har noen erfaringer?
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Er du sikker på at du kniper riktig? Hvis det ikke kommer seg, ville jeg vurdert en tur til legen. Sjekk om du har UVI eller om det er noe annet som kan fikses...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hei på deg. Skjønner at det er en veldig fortvilende situasjon du er i akkurat nå. Men det finnes håp. I stedenfor knipeøvelser kan du bruke knipekoner. De får du kjøpt hos Bandagist eller på kondomeriet. De sørger for at du gjør knipeøvelsene riktig, for det er ikke sikkert at du har fått det til rett, go at det er derfor det ikke har noen funksjon. Ellers anbefaler jeg at du forbygger med Pilates for gravide eller yoga. Der vil du også lære å gjøre en del øvelser for å forebygge. - Det finnes også en del helsekostpreparater som hjelper mot inkontinens, men det er ingen garanti, for du lider mest sannsynlig av inkontinens pga av at babyen trykker på nerven eller knipemuskelen. Håper du fikk litt motet opp, og at du finner en løsning. Til trøst, om du ikke får kontroll på urinlekkasjen under svangerskapet, finnes det mange fine alternativer til bleier, som er lite synlige og diskrete. Og det får over etter at du har født, om du tar vare på det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå