Gå til innhold

Vil noen svare meg her..Takk

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 24 år som prøver å bli gravid, men har ikke lyktes..;( Noen tips til meg? Uansett har jeg hatt uteblitt mens tre ganger nå, har vært hos legen men den kommer ikke igjen.. Veit ikke hva jeg skal gjøre nå jeg, noen som kan hjelpe? Jeg har vel heller ikke eggeløsning nå da?

Tusen takk for hjelpen. Og gratulerer alle sammen, skal krysse fingrene for dere alle. Hilsen en urolig Grete..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6970844-vil-noen-svare-meg-hertakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei,

Først må du sånn sirka vite når du har eggløsning.

Selv målte jeg temperaturen hver morgen FØR jeg stod opp og skrev det på et skjema, den dagen jeg hadde eggløsning steg temperaturen 0,5 grader.

hvis du ikke gidder dette kan du kjøpe eggløsningstester

Så,

Drikk salviete (kjøpes på apoteket) fra mens til eggløsning, skal IKKE drikkes etter eggløsning.

Solvipec eller noe i den dure, hostesaft er slimløsende og gjø slimet bedre for cædsellene og svømme i.

Grapefrukt juice er også bra å drikke før eggløsning.

Sex hver 2. dag :)

Spise sundt, ta gjerne vitaminer (gravitamin+tran), mosjoner litt og.

Så er det viktig og ikke stresse da.

Ønsker dere masse lykke til :)

Klem fra tøysejenta :)

hodet har mye å gjøre med dette... førstemannen min ble ikke til før en periode hvor jeg hadde sykt mye å gjøre og slett ikke tid til å tenke! er nokså sikker på at d at man stresser med det og tenker mye på det har en del å si... så mitt råd vil være å følge alle råd du føler for, og prøv å tenk positivt.. ikke så godt et råd kanskje, men vit iallefall at vi er mange her ute som har hatt d slik, og de aller aller aller fleste av oss lyktes til slutt. Så når legen ikke kunne finne noen feil så vil d nok helt sikkert gå rette veien etterhvert. krysser fingre å tær for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...