Gå til innhold

krystalsliping eller annen hudpleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver meg med dette temaet her også, og håper på respons:)

etter bruk av p- piller og svangerskap har jeg fått mye arr i fjeset etter "hormon - sjokk- kviser". lurer nå på om noen har prøvd krystal sliping, kjemisk peeling eller annen behandling av dette. Lurer på det meste om dette så bare fortell! har så lyst til å gjøre noe for jeg synes det er svært skjemmende, tenker mye på det, og hadde nok følt med freshere og bedre med en penere hud.

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

sitter i akkurat samme båt som deg. bare at jeg må bruke p piller jeg da, for å slippe hormonutbrudd. så jeg skal prøve krystallsliping så fort pillene jeg har begynt på nå får dempet de store "byllekvisene". hater det altså, man føler seg ikke akkurat pen når det er på det verste. har ei veninne som hadde arr etter tenårene. hun tok en "light behandling" med krystallsliping, hadde bare penger til noen behandlinger. men arrene hennes er mye lysere, og huden jevnere.

Skrevet

Hei!

Jeg fikk ogsaa noen solide kviseutbrudd under graviditet og har slitt med arr i ettertid. Og endel hormonelle kviser ogsaa, men det har jeg i grunnen alltid hatt...

Jeg har nettopp sluttet helt aa amme, jenten min er 22 mndr., og merker en stor forandring i huden.

JEg har jobbet litt med hormonene mine da, det skal sies. Blir veldig premenstruell. Saa jeg har undersokt i det vide og det breie hva som regulerer hormonelle forstyrrelser. Har naa brukt ROSENROT, ikke den fra butikken, men fra Helsekost. Tror det er den sterkeste, og jeg har brukt noe som heter ANGUS CASTUS. Det er en plante, dvs blomstene fra et tre som torkes og taes som kapsler. JEg har tatt dette sammen med extra sterke Omega-3 kapsler, Hemofer (jern) og vitamin C og det er helt sprott hvor bra det har fungert!! Ikke bare for huden, men for hele sjelen min!

Tilbake til det du spurte om...

JEg har en venninne som har gjennomgaatt krystallpeeling og ser veldig bra ut naa. Men hun hadde dype arr etter ungdommen.

Jeg tror, fra erfaring, at aa kutte ut melkeprodukter (de forstyrrer produksjonen av hormoner) ta JERN (superviktig etter graviditet og amming) og OMEGA-3 fettsyrer sammen med Vit-C (alltid, ellers effekten daarlig) er en super start paa vei mot fin hud. JEg bruker en krem i tillegg fra Avene (apotek) som inneholder AHA syrer og syns den minsker synlige arr over tid.

JEg tror din hud kommer til aa bli

Skrevet

tusen hjertlig takk for svar og gode råd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...