snopeguri:-) Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 De er smertefrie da, så jeg tror jeg kan se langt etter fødsel enda... (har termin om en uke). Noen med erfaring med hvor lenge jeg kan ha disse? Hatt det omtrent slik i en uke snart.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 jeg har hatt det slik siden uke 20, så det tyder ikke på noe fødsel desverre. men hvis du har menssmerter ved siden av, så kan det tyde på modning. hvis ikke så er det fordi livmoren din trener bare.
snopeguri:-) Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Og d har overhodet ingen betydning at de kommer uansett om jeg sitter eller går? Har hatt kynnere siden uke 20 jeg og, men ikke så tett som nå. Har kun hatt menssmerter ett par ganger...:-(
25 år gammel mamma Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jordmoren min sa at hvis kynnerene ble reglmessige eller sterkere smerter skulle jeg ringe føden, om ikke annet enn å forhøre meg om hva de mente..Ofte ble du tatt inn til en liten skjekk sa hun, slik at ikke fødselen startet eller annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå