jakm80 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg var så heldig å få mulighet til å bo på pasienthotellet i Stavanger og det var bare helt supert og anbefales! Jeg var førstegangsfødende og følte meg i veldig fin form da, kanskje et pluss... Men, personalet var utrolig behjelpelige, ringte hver gang jeg trengte hjelp med amming eller hadde spørsmål og de kom med en gang! Jeg og mannen min bodde på rom med dobbeltseng og eget bad. Alt nytt og fin. Kunne ha gjester når det passet oss, spiste i restauranten (gratis for meg), slappet av sammen og såg tv om kvelden. Vi hadde det bare helt supert!! : ) Men, det var godt å komme hjem også da : ) Lykke til alle sammen
snopeguri:-) Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Så flott å høre!! Da har jeg bestemt meg - hvis formen og alt annet tilsier det: pasienthotell neste:-)
Maisie Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Høres deilig ut, jakm80! Skikkelig hotell! De har dessverre ikke pasienthotell der jeg skal føde, så det blir vanlig barselavdeling på meg.
Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg og satser på pasienthotell denne gangen.( i Haugesund) Har flere venninner som har bodd der etter å ha født og de har vert kjempefornøyde. Må nok bo der alene siden jeg har to barn fra før men ser fram til det alikevel. Må bare spør. Er du fra Karmøy?
snopeguri:-) Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jeg også føder i Haugesund!! :-) Når har du termin, mama 75 Høygravid? Jeg har termin om en uke. Ikke svar hvis du ikke vil....;-)
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Jeg bodde også på pasienthotell med førstemann, og både jeg og mannen min trivdes veldig godt med det! Jeg hadde også en grei fødsel, og følte meg i fin form etterpå (etter forholdene grei form, da:) Det er et viktig poeng. Jeg vet at andre har følt det slitsomt å greie seg "på egen hånd" fordi de har hatt store smerter eller av andre grunner følt seg utrygge/ spesielt slitne etter fødselen. Denne gangen skal jeg også på hotell, vel og merke hvis det ikke er fullt på Ullevål når babyen min skal ut. Og det håper jeg er snaaart...! Hadde termin fredag...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Snopeguri: festlig nick....kunne passet på meg. Jeg har termin 6 desember men blir sikkert satt i gang litt før viss denne knerten er like stor som de to forige barna var.
propella Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Hyggelig å lese! Jeg skal føde på ABC i Oslo og da bor vi på pasienthotellet på Ullevål. Godt å høre at dere trivdes, da kan vi glede oss enda mer!
Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 JakM 80:Det var deg jeg lute på om var fra karmøy. Trenger selvsag ikke svare. Tror at jeg kanskje er i slekt med mannen din. Etter å ha lest fødselshistorien stemte det med navn på baby og dato og tidspunkt. Kan selvsagt ta feil....
tuppen84 Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 hvordan var det å bo på pasienthotellet i stavanger? Trenger du klær til babyen selv? hva trenger du egentlig?
jakm80 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2006 Hei, hei mama 75! Jeg er fra Karmøy ja, men bor og fødte i Stavanger. Det kan nok stemme.. Vet om to av hans søskenbarn som er gravide, er du en av dem? : )
jakm80 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2006 Pasienthotellet i Stav var supert! Jeg hadde hørt at man trengte klær til babyen og utstyr til seg selv, men det stemte ikke! Vi fikk bleier, skjorte og tepper til babyen. Men, jeg hadde heldigvis med noen ullsokker til den lille. Syns hun var litt kald og de brukte bare skjorte og bleie på dem. Du trenger bare vanlig utstyr til deg selv (men får truser og bind).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå