Gå til innhold

Har brent av litt penger i dag også ;o)

Anbefalte innlegg

Vi tok en tur til sverige i dag vi, og fikk brent av litt penger (det er faktisk det vi er flinkest til har vi funnet ut;-)) på Happyland...... :-D måtte ha madrasser til kurven og vogga, så kjøpte vi to musikkuroer, en bamse med sånn gammeldags-spilledåse-melodi, noen bodyer og to bukser, lue og sokker, ....... også "litt" godis til mor da, for det har jeg jo så godt av ;-) nam nam- sitter og gumler og eser ut her!!!!!

Håper dere har hatt en strålende søndag damer!!! Gjort noe spennende`???

Fortsetter under...

den kosta bare 149.... men var veldig tynn da, så jeg tenkte å ha teppe i tillegg... han skal jo ikke sove der så lenge heller, sakl ha den i stua, men har ikke sett madrasserr andre steder så vi bare kjøpte den vi!!!

Annonse

oj.. tror jeg skal ta meg en liten tur til sverige snart, hehe.. :D mangler madrasser til både vugge og sprinkelseng og sengetøy til vugga.. og tja... kommer sikkert til å kjøpe masse annet også, hehe

Jeg syns det er så bra å handle der jeg :o) alltid noen gode tilbud også ;-) i går foreksempel hadde de tilbud på aånne kjempesøte "musikkmobiler" dvs uro med musikk- bare 99 kr!!!!

Synes generelt det er mye billigere der enn i barnebutikkene her i allefall...... Men den babyproffsen butikken på nordbysenteret er dårlig- jeg hadde på forhånd sett på kampanjetilbudene deres og bestemt meg for 4 ting jeg skulle kjøpe- men de hadde ingen av dem inne....... kampanjen skal vare hele november, og alt nå var det tomt ....... alle alternativene de kom med var kjempedyre- dyrere enn i norge.....

:-(

det var dårlig gjort... lokketilbud? hrr.. minner meg på rimi-reklame.. eller var det rema.. whatever.. :o

musikkuro tror jeg ikke jeg skal ha.. vil helst at gutten lærer seg å sove uten noe dilldall. skal dere ha en sånn babygym? er det noe vits å ha helt fra begynnelsen?

merker igjen at jeg er helt blank når det gjelder barn :o huff

Skal ikke bruke den musikk uroen hver gang han skal sove altså.... egentlig tenkte jeg å ha den over lekegrinda i stua jeg........

Søstra mi skulle kjøpe sånn babygym..... vet ikke om det er vits i helt i begynnelsen, men tror de kan bruke den ganske tidlig- den stimulerer jo synet da........

Men vet ikke helt jeg altså!!!!! Er helt blank jeg også ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...