To levende og en engel Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Nå står julebord, barnedåp og snart jula for tur. Noen som har et tips om hvor jeg kan finne en pen kjole, den må helst rekke nedom knærne.Og selvsagt ha god plass til magen. Har prøvd mange vanlige kjoler, men de blir ikke så pene på, siden str på magen krever en større sørrelse enn resten av kroppen. Taknemmelig for tips!
Stirra ner 32+5 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg har noen omslagskjoler som jeg bruker en del nå (jeg har en god kul nå siden dette er mitt andre svangerskap). De er kjøpt på Vero Moda og Vila. Jeg har også sett en fin kjole på Benetton som kan brukes under graviditet.
Jente19*31.01.07* Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 det lurer jeg og på.. til jul så er jeg nesten høygravid og jeg vil gjerne se fin ut.. har sett på mammaklær butikker men de har ikke noe som jeg synes er fint
musk Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 vet jo ikke hvor dere kommer fra, men jeg kjøpte kjole til julebord/selskapå selve jula igår. på en butikk som heter Lyst! mange fine! di har butikken i Bergen, Oslo og Stavr da....
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Vet du hvor Lyst! har butikk i Bergen, musk? Det hørtes kjent ut, men søk på gulesider ga meg ikke noe resultat.
ibenh Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Kjøpte en kjempefin omslagskjole for gravide fra et merke som heter BOOB. Gå inn på www.mor-og-barn.dk. Den er mørk blå/sort i bunnen med orange og off white blomster. Har fått MASSE komplimanger for denne. Fint å bruke etter fødsel og.
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Kjøpte nettopp mørkeblå plissekjole med empire-liv på B-young. 299 kr! Super for oss gravide og kan brukast etterpå også
Faylinn Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Hurra, de har fått inn en - 1 - svart penkjole for gravide på H&M Strømmen, for et utvalg for sesongen! Jeg skal prøve meg på butikken på Majorstua i løpet av uka. Håper det blir verdt turen... Blir jo noen julebord, og julaften, og nyttårsaften... Og magen bare vokser og vokser! :-)
gullet-07 Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Hei. Jeg har kjøpt en del tøffe klær på bikbok som kan brukes både under og etter svangerskapet. Noen lange gensere som går til knærne f.eks. Med et belte eller sjal i livet, og et stlig smykke blir det enfin kjole til julebordet. Syns kjoler og topper er det minste problemet i år siden det er en "lang" mote i år. Synes bukser og skjørt er mye verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå