Desember17*overtid* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er det altså sånn at når vannet først går så renner å renner det? Eller kan det bare føles som om du tisser litt på deg å så kommer det ikke meir? Er redd vannet skal gå uten at eg veit om det, for eg har vert litt plaget med ein del utflod og at det av og til kommer noen skvetter. Da renner det liksom uten at eg klarer å kontrolere det, bare litt altså men nok til at eg kjenner at det renner!!! Flere som har det sånn eller?? Håper noen kan svare......Er 34+2 uker
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 man kan lekke jeg har hatt det sånn og har snakket med føden (inleggg under) ha farget serviett eller stoff (rødt, blått, grønt e.l.) i trusa så det fanger det opp (vanskeligere å se når et bind suger det opp) så ringer du føden og gir beskjed om konsistens o.l... dumt å lekke iom at det da er infeksjonsfare men ikke ta sorgene på forskudd - det er vanli med mye og tyntflytende utfold! kjeden lager mye av det nå.
Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 mente jo utflod, ikke utfold og vanliG ikke vanli...
Desember17*overtid* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Takk for svar, er sikkert ikke noe å tenke på, skjer jo så mye med kroppen no. Men det er greit å høyre med dere andre og da....
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Da jeg fikk junior hørte vi et lite knepp før det fossa. Og fosse er ordet. Sambo ble helt satt ut. Som om at vi tok en 10 litersbøtte og slang i gulvet. Var på sykehuset da. Men tenker med gru om det går i senga eller bilen denne gangen... For da holder det ikke med tisselaken eller håndkle her altså......
popkind Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Det er gjerne sånn at hvis hode har festet seg - så kommer det litt og litt (hode ligger der som en propp), mens hvis det ikke er festet kan det renne ganske fort ut!!
julestjerne Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Sist gang gikk vannet mitt i barnehagen, da jeg skulle levere dattera mi. Jeg sto og pratet med en av tantene, da jeg trodde seriøst jeg tisset på meg! Jeg forsøkte å knipe igjen, men det var umulig. Det rant og rant og hele buksa ble våt!! Og hodet hadde festet seg, så det hadde ingenting å si for meg. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du forveksler det med utflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå