Gå til innhold

Maxi cosi, noen som vet prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den kostet kr. 1599,- et sted på barnas hus, er dette vanlig pris, eller har noen sett maxi cosi cabrio billigere et annet sted??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva butikken het, men den ligger på Hamar.. Inne på Maxi storsenter. Der har de maxi cosi til 1299,-

Er ikke sikker på om det var cabrio, men setet var veldig fint og så praktiskt ut..

Skrevet

1599 er vanlig pris i norge, rett over svenskegrensen koster setet 1100 svenske kroner på HAPPYLAND, ca 1000 norske, så her er det penger å spare

Skrevet

Har sett det på tilbud forskjellige plasser, flere ganger. Till 999, og 1199, så det kan lønne seg å følge med. :-)

Skrevet

Tror de ligger på 1499,- eller 1599,-. Men vi kjøpte det på tilbud på Reflex, til 999,-. Så følg med, kan hende dere er heldige :)

Skrevet

Jeg kjøpte det til 1298,- svenske kroner forrige helg. Heldige dere som fikk kjøpt det så billig på reflex da. Sikkert lurt å vente litt, kommer sikkert en del januartilbud og. Kjøpte freestyle comfort vogna med dreami bag til 4000 svenske på Happyland også. Sparte litt på det,men ikke så verst tilbud på babyshop hvor de selger alle tre delene til 5999,-. Sparte 700 på å dra til Sverige, men syns dette også var et bra tilbud.

Skrevet

Jeg kjøpte min for 499 på et opphørssalg. Svært fornøyd med det, ja..

Skrevet

På forbrukerrådet sin test av bilstoler, står det at maxi cosi'n koster rundt 1500 kroner.

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Hvor er forresten Reflex? Er det på nettet? Er litt blank...

Skrevet

Jeg var nettopp på reflex på nesttun og kikket, der kostet det 1690kr.

Skrevet

reflex.no kan du sjekke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...