PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Inne på PetuniA albumet er det noen bilder. (Fikk til å bytte navn,for de som har lest _det_ innlegget ) Det ble kjempefint,jeg er så stolt Jeg har malt vegger bare da,alt det kunstneriske skal jeg ikke ta æren for.
silhah og emilie Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 oioi så fint...jeg også vil ha...men leier bare å får ikke male...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Så kjipt. Glad jeg har mitt eget hus og kan gjøre som jeg vil (fra eller til,kommer jo helt ann på min bedre halvdel...) Men bamsen er malt på plate og sagd ut og hengt på veggen Har 2 duer som har nebbene mot hverandre og,som er laget på samme måte,men de skal ha en tråd i mellom seg og på den tråden skal navnet på barnet stå. Men ettersom navnet ikke er helt 100% sikkert enda så får vi vente til junior har kommet
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 takk *Å hurraheioghopp,jeg er så glad i dag!!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå