janus-guttemamma Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Vi vet ikke kjønnet ennå, men siden vi nå er godt over i siste trimester tenker jeg mye på navn. GUTT: her tenkt på Isak og Abel. Liker begge godt, men mangler mellomnavn til begge. Noen forslag? Evnt andre navn i samme sjanger og som passer til Johannes Theodor? JENTE: Der har vi litt flere forslag: Oline, Alma, Josefine og Fredrikke. Tenker i utgangspunktet å kombinere noen av disse f.eks. Oline Fredrikke, men noen som kan komme men noen andre forslag i samme kategori som passer til Johannes Theodor, før vi henger oss helt opp i disse navnene?? Hadde vært kjempefint med noen innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Isak Sebastian Isak Matheo Isak Matheus Isak Amadeus Isak Cornelis Isak Emanuel Isak Nathaniel Isak Simeon Isak Wilhelm Alma Josefine Alma Charlotte Alma Filippe Alma Eveline Alma Gabrielle Alma Isabelle Alma Johanne Alma Catharina Alma Louise Alma Mathilde Alma Rebecca Alma Simone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Elling Tobias Elling Oleander Josefine Mathea Josefine Andrea Anna Othilie Anna Mathilde Anna Othilie er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå