Gå til innhold

Flere som skal føde på Drammen?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 26 februar.. håpe på en februar baby og ingen mars baby...he he.. Lurer på åssen det er å føde på drammen, sist så fødet jeg på Bærum.. Jeg var ikke så veldig fornøyd med føde eller barsel avdelinga så derfor prøver jeg drammen denne gangen... bor midt i mellom så det er like langt å kjøre til begge sykhusene..

Fortsetter under...

Jeg har termin 17. februar og skal føde i Drammen! Har egentlig hørt både positivt og negativt om stedet, så det blir vel egentlig bare å vente å se! Foreløpig så gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg, så jeg håper det kommer til å gå greit :) Ei lita jente trodde jordmor det kunne være, men var ikke sikker....æh, skulle ønske jeg var sikker på der! Menmen, koselig blir det uansett!

Hei:) ja, da kanskje vi møtes.. hehe.. Hørt positivt og negativt om drammen jeg og... men fordelen der da er at det er stort sykehus.. litt mere å ta seg til hvis man vil... På bærum så var det kun en narvesen kiosk... og det var det.. hehe.. vi måtte ligge på sykehuset en uke pga gulsot.. men formen min var jo på topp så jeg satt på en krakk da utafor narvesen kiosken. Sønnen min lå jo i kuvøse..

De blir en gutt til her.. 20 mnd imellom... blir to tette:) gleder meg..

Hei ;)

jeg skal føde på drammen sykehus. Har termin 10 feruar og venter en gutt.. Jeg bor like ved asker og skal flytte til røyken snart, så derfor valgte jeg drammen. De som jeg jobber med og har føde der skryter veldig av stedet, de har utstyr bedre enn bæum på pramatur barn. Har en kollega som utdanner seg til jordmor og sier det er et bra sykehus.. men mange opplever ting forskjellig.. Så vi får krysse fingrene for at vi får en fin fødsel der.. Gleder meg masse ;)

Har født alle mine 3 første i Drammen og skal føde nr. 4 der i februar. Intet å utsette på det sykehuset, har hatt fine fødsler og de har relativt store rom på barsel (min søster fødte nylig på Riksen og der er tomannsrommene knøttsmå!).

Er du av typen som ønsker lystgass så har de ikke det tilbudet i Drammen (men det meste annet av smertestillende).

Annonse

Jeg skal føde i Drammen. Sist gang fødte jeg på Rit (st.olavs hospital). Var veldig fornøyd med dem. Har også hørt mye positivt om Drammen og søsteren min har født der to ganger.

Tror det kommer ann på hvilken jordmor man får. Er redd for at jeg skal få ei sur ei denne gangen. Sist gang fikk jeg to veldig hyggelige damer og ei student.

Synd de ikke har lystgass, for den elsket jeg sist gang...!!! :-)

Ja, lystgass var fint.. brukte det på bærum.. men jeg spydde som en gris da..hehe.. Det er godt å høre så mye positivt om drammen da... er nok ganske sant i at det kommer an på jordmoren man får..og om det er veldig fullt på barsel og føde avdelinga.. Når jeg fødte sist så var det babybom... folk lå på gangen og greier... festlig...

Har tenkt på det, men må man ringe inn til dem selv? Det er jo alltid greit å vite hvor man skal gå når vondtene setter inn for fult! Tror pappaen ville blitt stresset om han ikke visste hvor vi skulle hen...

Er det noen som skal på svangerskapskurs? Kunne tenkt meg å vært med denne gangen, mest fordi det er førstemann til min samboer. Vet dere hvor/hvem man skal kontakte for dette? Glemmer selvfølgelig alltid å spørre JM om det når jeg er der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...