Gå til innhold

Har så menssmerter konstant....noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+4 og har så menssmerter i korsryggen, og smerter nedover skjeden (som kommer og går) - er ikke godt! Har vært plaget med vonde sterke kynnere lenge, og står på riehemmende, så kynnerne er sjeldnere nå. Livmorhalsen har kortet seg ned fra 4,5 cm til 3 cm.

Har noen av dere hatt menssmerter konstant fram til termin...blir i såfall noen lange måneder! Eller har dere stort sett fått det en stund før fødsel? Vet noen om menssmertene i seg selv kan korte ytterligere ned på livmorhalsen, eller om det er bare kynnere/rier som kan det?

Vil jo så gjerne gå gravid fram til termin, men får litt skrekken innimellom for at noe plutselig kan skje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg:( men dytter den opp så kanskje det er noen her en mandagsmorgen som kan hjelpe..?

Skrevet

Hei - jeg har også gått på riehemmende for å hindre for tidlig fødsel (drypp intravinøst), dette fungerte ganske bra, men etter en ukes tid klarte ikke kroppen min å stå i mot og riene startet regelmessig. Hører meg til historien at jeg hadde 3-4 cm åpning. De riene jeg hadde kjentes ut som menssmerter, bare mer regelmessig og de bygde seg opp på en annen måte.

Jeg ville ringt føden var jeg deg, fortell dem alle detaljer og la de sortere hva som er viktig og ikke viktig informasjon. Lykke til - dette kommer uansett til å gå helt utmerket når du har kommet så langt i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...