Gå til innhold

søskengaven på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt inspirert av Bratsj (skrev jeg det riktig?) sitt spørsmål i en tråd.

er det flere som skal ha med seg en pakke til Store Søster/bror fra babyen på sykehuset?

og hva skal dere gi?

jeg står mellom en stor pippi dukke og et ponni slott. men tror jeg tar pippi dukken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt på dette. Utrolig viktig å tenke på lillejenta også. Vet heldigvis at flere i familien tenker det samme. Jeg bruker også å huske på småsøsken når jeg er på barselbesøk.

Lillejenta mi er veldig opptatt av Barbie for tiden, så jeg har kjøpt "barnerom" til Barbien hennes, men baby, sprinkelseng osv. Håper og tror hun vil bli glad for det.

Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt på å kjøpe en liten dukke til kommende storebror (22mnd). Sånn at han også får en liten baby.

Skrevet

kommer til å ha en liten ting.... storebror kommer virkelig å få pakker nå... skal ha barneselskap til fredag. fam på lørdag så blir han storebror og så er det jul.....

Skrevet

Ja, har tenkt å gjøre det, men vet ikke helt hva det skal være. Kanskje et brio tog som gutten min er hektet på..???

Prøver å skjemme han litt bort nå før fødselen.. siden jeg er 50% sykemeldt har jeg noen dager holdt han hjemme fra barnehagen, laget god lunsj med kakao og rundstykker, gått på akvariet osv.

Det er viktig å ikke glemme søskene som er der fra før... folk har en tendens til å gi den nye babyen all oppmerksomhet... og vi har snakket en del om dette til besteforeldre.. slik at de ikke gjør det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...