Gå til innhold

Eggløsningstest vise graviditet?


*Angelface*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såpass? Ja da tror jeg 99% sikkert at du er gravid, hehe... Har du ikke vanlig graviditetstest liggende da? I så fall kan du ta den nå når du er så langt over tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror du...?Ja, jeg håper på det..Har ingen test liggende..Bor på bygda, så legekontoret er gr.testen min:)hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... Kjenner problemet! Bor også på landet, men her bor det så få at legekontoret ikke har grav-tester en gang, hehe... Må kjøre en time for å få tak i eller bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja si d... skal ha den ifølge skjema om noen dager faktisk, og tok den første testen (som var positiv etter sånn ca 10 sekunder) fordi jeg hadde vondt i ryggen og ville bare sjekke.. så ble nr to positiv, men så begynte d å bli kluss i systemet da d kom to negative. hadde noen blødninger rundt riktig menstid sist, men d var veldig rart.. så skulle egentlig hutet meg til legen.. men ville bare være sikker først. og d er jeg slett ikke enda. skal se om jeg får motet meg opp i morgen. er bare så redd for at d var feil på de to første testene og at alt er bare tull. Men for deg så høres d jo bare mer og mer ut som at d er full klaff her! 9 dager er jo ganske så lenge!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg forstår...Ikke noe særlig når det blir litt surrette alt...Men hadde jeg vært deg, hadde jeg gådd til legen å tatt en "skikkelig" test der...:)) Har hørt mange som har fått 3 negativ og så 1 positiv..Skjønner meg ikke på alle testene jeg...hehe..Men legen stoler jeg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du trygt si! Veldig fint sted for ungene å vokse opp da, lite og trygt samfunn, stille og rolig, men litt langt unna sivilisasjonen og familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant... nei huff.. du har vel rett.. får ringe doktor glenn i morgen å høre.. huff huff. vi bor sånn passe landlig til (veldig bra for barn! ) men jobber ikke så langt fra byen. du har så skrekkeli rett.. :) legen er vel rette mann. grue grue

grue grue grue grue grue grue grue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det:) Det beste er å få det ut av verden/ få det klarert!

Skal vi gjøre den deal? Finn noe med lokk i ikveld, sett den klar på badet og imorgentidli tisser du i den og leverer den på labben der...:)? (hvis dere har sånn som oss med kølappesystem)

hva sier du? Jeg skal iallefall gjøre det etter jeg har levert pjokken i barnehagen:) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en frihet med det..Men nå er det bare under en mnd til vi flytter. Men til en like liten plass. Men utrolig nok er det bare 20 m fra der vi skal bo til apoteket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKUMMELT!!!!!!!!! skal prøve å komme fra på jobb, men d er ikke så lett for tiden... men du har nok rett. legen er best! oi oi.. vi har ikke kølappsystem hos min, er et passelig stort legesenter. men tror da at d skal gå an å bare levere prøve.. ? jo d går sikkert. vil tro d iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ta en gr.test da...:)? Hehe, skal ikke "presse" deg...Jeg er litt sånn, forskyver det litt..Har blitt skuffet såå mange ganger...Så tar det med en klype salt..:) Love meg å skrive inn her når du vet noe da:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! tja, ser ut som jeg trenger litt press gitt! men jobben er ikke så fleksibel for tida så i morgen m den vakta jeg har er d vanskelig. men uansett, hvis d ikke blir lege så blir d clearblue igjen. de virker liksom litt mer solide... :)

hvor stor er første barnet ditt? har en gutt på 20 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er du sykepleier eller:)?

Clearblue er visst å greit...Kan du ikke ta den uansett på døgnet?

Har en gutt på 4,5 år jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, førskolelærer, jobber på småbarnsavdeling, og har tidligvakt. da er d vanskelig å stikke av.. :)

blir spennende å høre hvordan d går uansett! må innrømme at jeg er rimelig gira her... :) spørs om d blir så greit hvis d er negativt nå ja. jo de to testene jeg tok m clearblue tok jeg på ettermiddagen. tror de er ganske følsomme..

skjønner ikke hvordan jeg skal kunne sove nå! er helt i hundre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, je da er det vel ikke bare å komme seg unna....:(

Hehe,men da er vi to som er i hundre......:) Er bare redd jeg skal bli skuffet...:( Ps:syns det ikke er sånn "privat" meldingsgreie her....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er d ikke sånn privat her? har ikke lest så mye rundt omkring, har bare snust rundt på alle spørsmål og svar som kunne hjelpe meg litt! :) men ser jo at her har jeg helt overkjørt deg og bare tenkt på meg! ;( ikke bra! hvor i landet sånn ca bor dere? vi bor i nord. :)

har du beregnet termin? vet d er å håpe på mye, men jeg klarte ikke la være.. var bare så innmari vanskelig siden jeg egentlig ikke vet om d er noe der og slett ikke når d i så fall skulle kommet dit. men du har jo en del sikrere utgave:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg heller...:) Jeg er bare og å snoker litt...

Vi bor og i Nord:) (Vesterålen)

Etter som jeg har sjekka er termin 070707:) hehe.... Jeg er så gira nå jeg..Vil bare få det bekrefta.....:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thihi! da slår æ over te dialekt gitt! Tromsø her.. :) Ja bli en snodi dag i mårra, vet æ burde sove snart, men fy d e vanskeli!!! :)

første gang æ har gleda mæ te mandag.. å grua mæ skikkeli å! masse masse følelsa på vill fart ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja då gjør æ og det:)

 

Blir en nærvepirranes dag imårra ... Men men...:) Gleeeda mæ åsså:))) Skal snart legg mæ æ og, men drøy han tel halv 11:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...