Gå til innhold

Eggløsningstest vise graviditet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm. Jeg prøvde en slik eggløsningstest da jeg allerede hadde testet positivt med en graviditetstest, og den ble positiv!!

Men dette var bare for å sjekke altså....

Hadde nok ikke stolt helt på den før jeg hadde tatt en graviditetstest, var jeg deg...

Men lykke til!!!! Krysser fingrene for deg!!!

:))

Jeg testet med eggløsningstest fordi det var det jeg hadde liggende. Den ble veldig positiv! Dvs teststreken ble mye sterkere enn kontrollstreken. Jeg fikk bekreftet graviditeten litt senere med graviditetstest. Er nå i uke 9 ;-)

Jeg tror det er noen usikkerhetsmoment rundt det å teste med eggløsningstest, men det kan i hvertfall gi en indikasjon :-).

Lykke til!

det gjorde jeg forrige gang også, med cb digital.

så tok testpinne fra EL og beholderen fra graviditetstest.

der stod det gravid :)

og det viste det seg at jeg var også!

men stol ikke blindt på den, ta en test for sikkerhetsskyld i morgen :)

og la oss få høre!! lykke til!!

Annonse

Hei. Jeg ville ikke bruke om min dyrbare CB digital, så jeg testet med CB digital EL test, og der ble det egg ja. Forhørte meg litt her inne, og noen vidresendte meg til pernille sidene, der sto det man ikke måtte stole helt på dette, men at det i grunn er mulig og påvise graviditet med el test, og jeg var og er serdeles gravid :)

Har holdt på med prøving i 13 mnd, så nervøsiteten var stor her frem til jeg fikk testet med gravitest fem seks ganger.

Masse lykke til i allefall:)

jeg leste her inne i går om noen som hadde testet m eltest og fått positivt, og siden jeg lurer fælt jeg også tenkte jeg å prøve d. men ble skuffet for den var negativ... men kan være de er for gamle rett og slett. Jeg satser alt på d! spent på å høre hvordan d går m deg iallefall!! :)

lykke til :)

nei jeg er litt usikker, for jeg har tatt to cb tester som var positive og to new generation som var negative. så jeg hadde håpa at el testen skulle slå til å vaske bort tvilen! blir nok heller tur på apoteket i mårra gitt...

og jeg må bare unnskylde hvis jeg laget mørke skyer for deg nå, for det var slettes ikke meningen! :) Håper d går den veien du vil for deg!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...