Gå til innhold

Eggløsningstest vise graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere hørte riktig...Var fri for gr.tester, og hadde hørt at man kunne bruke en eggløsningstest. Ble 2 streker, som da er positiv. Hva skal jeg tror på=)? Noen som er gravis som har eggløsningstest liggende som kan teste...=))?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Jeg prøvde en slik eggløsningstest da jeg allerede hadde testet positivt med en graviditetstest, og den ble positiv!!

Men dette var bare for å sjekke altså....

Hadde nok ikke stolt helt på den før jeg hadde tatt en graviditetstest, var jeg deg...

Men lykke til!!!! Krysser fingrene for deg!!!

:))

Skrevet

Jeg testet med eggløsningstest fordi det var det jeg hadde liggende. Den ble veldig positiv! Dvs teststreken ble mye sterkere enn kontrollstreken. Jeg fikk bekreftet graviditeten litt senere med graviditetstest. Er nå i uke 9 ;-)

Jeg tror det er noen usikkerhetsmoment rundt det å teste med eggløsningstest, men det kan i hvertfall gi en indikasjon :-).

Lykke til!

Skrevet

det gjorde jeg forrige gang også, med cb digital.

så tok testpinne fra EL og beholderen fra graviditetstest.

der stod det gravid :)

og det viste det seg at jeg var også!

men stol ikke blindt på den, ta en test for sikkerhetsskyld i morgen :)

og la oss få høre!! lykke til!!

Skrevet

Ok=)

Krysser fingrene jeg også....=)!

Flere som vil teste dette "eksperimentet"?:)

Skrevet

Ja, skal det :)

Men er så redd for å bli skuffet....:( Har holdt på i over 1 år nå....Så nå MÅ det være noen der..?! hehe-

Skrevet

har selv holdt på ett år, mistet i februar, men denne gangen tror jeg faktiska t den har klart å klore deg ordentlig fast :)

vi får håpe det er noe der da, sprer litt gode vibber..:):):):)

Skrevet

Takk takk takk...;) Koselig med så hyggelige folk her inne.......:)))

Skrevet

Hei. Jeg ville ikke bruke om min dyrbare CB digital, så jeg testet med CB digital EL test, og der ble det egg ja. Forhørte meg litt her inne, og noen vidresendte meg til pernille sidene, der sto det man ikke måtte stole helt på dette, men at det i grunn er mulig og påvise graviditet med el test, og jeg var og er serdeles gravid :)

Har holdt på med prøving i 13 mnd, så nervøsiteten var stor her frem til jeg fikk testet med gravitest fem seks ganger.

Masse lykke til i allefall:)

Skrevet

jeg leste her inne i går om noen som hadde testet m eltest og fått positivt, og siden jeg lurer fælt jeg også tenkte jeg å prøve d. men ble skuffet for den var negativ... men kan være de er for gamle rett og slett. Jeg satser alt på d! spent på å høre hvordan d går m deg iallefall!! :)

lykke til :)

Skrevet

Ok..hmm...:( Men du vet du er gravid sant...?:) Merkelig...Jaja, håper bare ikke jeg blir skuffet....

Skrevet

nei jeg er litt usikker, for jeg har tatt to cb tester som var positive og to new generation som var negative. så jeg hadde håpa at el testen skulle slå til å vaske bort tvilen! blir nok heller tur på apoteket i mårra gitt...

og jeg må bare unnskylde hvis jeg laget mørke skyer for deg nå, for det var slettes ikke meningen! :) Håper d går den veien du vil for deg!! :)

Skrevet

Ja, det stemmer!

Jeg har også testet pos på el test nå som jeg er gravid!

Skrevet

Ok...:) Det som er det pussige her er at jeg har i over ett år brukt X antall eggl.tester, men ALDRI fått noe utslag!

Og da har jeg brukt dem rundt den tiden jeg skulle ha eggl. hehe...:)

Skrevet

hehe! ja da er nok ståa litt annerledes for deg! håper virkelig for din del at d stemmer!! :) apotek for deg også i mårra kanskje?? :)

Skrevet

Hehe, ja akkurat....:)) Ja, blir nok en tur på labben i morgen...Stoler mer på legesenteret..:)

Skrevet

jeg ble så nysgjerrig etter alt dette at jeg tok en til el test (hadde en eske med fem og hadde bare brukt to før..) og nå er det en tynn strek der d var tomt i går. lure lure lure lure... :)

Skrevet

Hehe, snakk om SPENNENDE:)) Krysser fingrene for oss to!!!;))

Skrevet

JA!! har en test igjen og skal ta den i morgen tidlig. har du flere tester eller har du kanskje tatt flere slike allerede?? lykke til hos legen i morgen! du må skrive inn her etter du har fått vite d :)

Skrevet

Nei, det var det eneste jeg hadde....:( Så nå går jeg bare å krubler....Hihi..

Skal skrive inn ja..Men det må du og:)

Skrevet

gjett! huff.. mer spenning enn stakkars hodet mitt har godt av dette gitt!

kruble ivei og kos deg! :)

Skrevet

Jepp, det samme til deg...

*kryssekrysse*

Skrevet

Stemmer det ja, jeg har også testet positivt med EL test når jeg var gravid, hadde ikke graviditetstest liggende, men fikk jo kjøpt en dagen etter da. Mest sannsynlig er du nok gravid vis du er nær IKM :-) Lykke til!

Skrevet

Åj, da er det håp.....Hva er IKM:)?

Skrevet

Ikke Kommende Mens, egentlig en litt tåpelig forkortelse, men jeg er så vandt med å bruke den nå, hehe... Det er altså den dagen du egentlig venter mens, men så klart håper at den ikke dukker opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...