Gå til innhold

Erfaringer med 3-hjuls vogn?

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter vårt første barn og har begynt å se etter vogn. De som vi synes er interessante er:

- Emmaljunga Cangaroo

- Teutonia Spirit S3

- Quinni Freestyle 3XL Comfort

- Simo ERA 800

Noen som har erfaring med disse? Meninger? Vi er taknemlig for all slags mening, vi er jo helt grønne på dette :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gått for quinny'en...den er tung, bred og tar stor plass i bil. I tillegg er den veldig smal i setet. Bagen til vognen er liten.

Skrevet

Hei, Venter selv vårt første barn, og vi har bestillt Emmaljunga Cangaroo med citybag, bilstol og base. Hadde mange runder og kikket på flere modeller (bla. OTH, Easywalker sky, Quinni, Bebe High trek, TFK Jogster...), men landet på EC. Har ingen erfaring, men tror dette er en god vogn. Den har svingbart framjul, har trinnløs regulering i rygg (sportsdel), er meget lett +++ Citybagen kan vi bruke den første tiden til ca. 6-7 mndr. (alt etter hvor fort og stor knøtten blir etterhvert...). Bilstolen reguleres etter barnets størrelse med support i rygg og rundt nakke/hode... etterhvert som barnet vokser, justeres stolen. Den kan i tillegg brukes på vognundestellet, et stort + for oss. Basen er for å kunne klikke inn og ut bilstolen i stedenfor å feste med sikkerhetsbelte. les mer på www.emmaljunga.no. Vi gleder oss til den kommer :). Lykke til med valget :).

Skrevet

quinny av dem er jo enklest å trille... veier inst og greit forhjul

prøvd en god del vognener nå.....har qunniy zapp og quinny freestyle....men liker min engelske urban detour best

Skrevet

Spirit s3 vil jeg påstå er vel så enkel å trille som Qyinny comfort!

Skrevet

baby relax 3-hjulsvogn er best synes jeg,merker ikke at du triller vogna,er såå lett.

Skrevet

Vi har teutoia s.S3, vi er kjempe fornøyd med den. Den er lett å sette sammen, god å trille og ikke veier den mye! Så der det lett å rengjøre den på grunn av trekket kan tas av(glidelås)

Skrevet

Har erfaring med Quinny-vogna. Jeg synes den er god å trille og enkel og grei. Flott at man kan ha sittedelen begge veier.

Men..... det er bredt mellom hjulene, så den tar stor plass i bilen og i butikken....dette til tross for at sittedelen er veldig smal. Bagen er også liten. Gutten min er 14 mnd og fyller nesten vogna allerede.

Har også en TFK joggster-vogn. Den er mye større og bredere i sittedelen, men tar likevel mindre plass i bilen. Bagen er stor, ikke så bred som de største i andre modeller, men like lang som Emmaljunga duo f.eks. Veldig stødig og god vogn å trille, og super på vinterføre. Det eneste jeg synes er dumt med den er at sittedelen ikke kan snus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...