Hermelina Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Har vært på en gang for flere måneder siden, men har vært så opptatt med fag og eksamen og masteroppgave hele tidlig-høsten så det har ikke passet å være med senere. Tenkte jeg skulle avgårde i morgen da! Hyggelig om det er andre i Lørenskog/Lillestrøm-området som også skal : )
Julepakken Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jepp, har aldri vært på bim treff før - og kjenner ingen andre som skal. Blir hyggelig å se noen andre supergravide i desemberklubben
Hermelina Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 Så bra! Da håper jeg alles form og kropp er i orden til i morgen! : )
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 hmm.. da kommer jeg kanskje en liten tur jeg og.. skal høre med sambo om han klarer å lage seg noe til middag selv
Hermelina Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Klarer han å lage barn så burde det være det minste problem i verden å lage seg litt mat!! : ) Håper vi blir mange desemberjenter i dag!!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 hehe... ja, han kan jo det dessuten har han akkurat ringt og sagt at han er invitert av sjefen i kveld! så jeg må ikke bekymre meg for noe da er jeg med i dag da! tiihi.. blir litt nervøs nå jeg
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 på Egon's. sjekk hjemmeside for kart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå